det er ikke helt korrekt det med det ene års prøvning, forskellige læger = forskellige regler, så hellere prøve at ringe og høre end at gå og vente!
vi var til udredning for et år siden, min mand fik testet sin sædkvalitet ved at aflevere en prøve på Svendborg sygehus, og derefter fik vores egen læge svarene. men hun var ikke særlig ferm i den slags tal, så hun turde ikke rigtig udtale sig om resultaterne. dem fik vi istedet uddybet på fertilitetsklinikken på OUH, da vi nåede dertil. Jeg fik taget en blodprøve ved 1. menstruationsdag, som blandt andet kunne sige noget om om jeg havde normal cyklus og ægløsning osv. Desuden fik jeg en gynækologisk undersøgelse, hvor hun både tog celleskrab og testede for kønssygdomme. Vi blev begge to HIV-testet (vi er dog begge blevet undersøgt i starten af vores forhold for ALT).
En månedstid senere var vi til samtale på fertilitetsklinikken hvor vi fik forklaret de forskellige behandlinger og regler og fik et kæmpe spørgeskema med hjem, der skulle udfyldes. og så rullede bussen, så at sige og vi var igennem første IUI forsøg i december 2008.
Vi havde selv prøvet siden maj 2007 inden vi kom i behandling i december 2008, dog er vi uforklarligt barnløse.
held og lykke med projektet! 
Anmeld