Er gravid og er så lykkelig for det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. august 2019

Anonym trådstarter

Jeg er gravid og jeg er over lykkelig for det men jeg har pletblødt lidt og jeg tabt en baby for 4 mdr siden nu så jeg er nervøs for om jeg måske skal tabe igen, nogen som også har prøvet det, men bare beholde den som de bliv gravid med 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har også tabt og efterfølgende haft en graviditet med lidt pletblødning uden betydning så længe du ikke bløder meget. Men hvis du ikke kan slippe tanken, så få dig en tryghedsscanning  

Tillykke med graviditeten  

Anmeld Citér

1. august 2019

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeg har også tabt og efterfølgende haft en graviditet med lidt pletblødning uden betydning så længe du ikke bløder meget. Men hvis du ikke kan slippe tanken, så få dig en tryghedsscanning  

Tillykke med graviditeten  

Mange tak det betyder meget for jeg er ked af det for jeg er så bange for at den også går tabt ��

Anmeld Citér

1. august 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er gravid og jeg er over lykkelig for det men jeg har pletblødt lidt og jeg tabt en baby for 4 mdr siden nu så jeg er nervøs for om jeg måske skal tabe igen, nogen som også har prøvet det, men bare beholde den som de bliv gravid med 

Vil meget gerne høre om andre��

Anmeld Citér

1. august 2019

Anonym

Anonym skriver:

Vil meget gerne høre om andre��

Jeg har dog ikke tabt, så den erfaring kan jeg ikke dele. Men jeg har pletblødt under begge mine graviditeter. Både i starten og senere. Med nummer 2 blødte jeg en del i uge 18-19 stykker (lige inden med skanning) og kom ind til tjek på hospitalet i en weekend. Blødningen skyldtes sarte slimhinder. 

Anmeld Citér

1. august 2019

Baby2-2019

Jeg er nu gravid i uge 30 og jeg har blødt flere gange. Den første gang kun lidt Ca i uge 8. Anden gang Ca uge 14 hvor papiret var helt rødt af frisk blod. Jeg blev scannet og der var ikke noget at se. Og har ikke blødt siden ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.