Gave til piger 1 år og 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.034 visninger
8 svar
4 synes godt om
1. august 2019

BabyMama2016

sidder og kigger på nettet savner en gave

til en 1 årig pige ( kan koste op til 800 kr vi er flere der går sammen )

samt en fødseladag gave til en 2 årig mellem 150-200kr - 

jeg er drenge mor så er lidt lost - og de skal være gaver giver altid penge men de her familie vild have gaver til deres børn 

Det skal være legetøj 

ikke skrive - Give penge - Den fleste gave kan selvfølge koste mindre end 800kr så kunne man eventuelt give 200kr som penge osv 

Men de her har direkte sagt- Vi Vild ha gave 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2019

CBbaby

Jeg ville købe præcis det samme uanset køn

Børn har jo forskellige interesser, der ikke afhænger af køn :-) 

Min 1-årige datter elskede eksempelvis biler helt vildt. Så hun fik en rød bil til at køre på som 1-årig. Som 2-årig var der det dukker. Der fik hun en dukkebogn

Som 3-årig var det gymnastik, katte/løver og sand. Der fik hun en sandkasse og en tumlemadras, kattebamse og løvebamser

Som 4-årig er det superhelte og brandmænd der er hittet. Også politi og røvere - Der fik hun en brandstation og superhelteudstyr som “laserbriller” og forskelligt udstyr. 

Pt leger hun brandmand med en pistol iført gammeldags damehat og strutskørt mens hun tegn kort over alle forhindringerne, som hun skulle slukke med sin pistol. 

Det er egentlig mest for at sige, at det begrænser mere end det gavner at tænke på deres køn. Det er så individuelt. 

Min datter har aldrig været i “Elsa”fasen. Og folk har købt masser af ting baseret på hendes køn og det er penge, som er totalt spildt hun rør ikke ved det. 

Anmeld Citér

1. august 2019

BabyMama2016

1. august 2019

BabyMama2016

CBbaby skriver:

Jeg ville købe præcis det samme uanset køn

Børn har jo forskellige interesser, der ikke afhænger af køn :-) 

Min 1-årige datter elskede eksempelvis biler helt vildt. Så hun fik en rød bil til at køre på som 1-årig. Som 2-årig var der det dukker. Der fik hun en dukkebogn

Som 3-årig var det gymnastik, katte/løver og sand. Der fik hun en sandkasse og en tumlemadras, kattebamse og løvebamser

Som 4-årig er det superhelte og brandmænd der er hittet. Også politi og røvere - Der fik hun en brandstation og superhelteudstyr som “laserbriller” og forskelligt udstyr. 

Pt leger hun brandmand med en pistol iført gammeldags damehat og strutskørt mens hun tegn kort over alle forhindringerne, som hun skulle slukke med sin pistol. 

Det er egentlig mest for at sige, at det begrænser mere end det gavner at tænke på deres køn. Det er så individuelt. 

Min datter har aldrig været i “Elsa”fasen. Og folk har købt masser af ting baseret på hendes køn og det er penge, som er totalt spildt hun rør ikke ved det. 

Men det er selvfølge helt rigtigt 

Men de her er meget KØN “ramte” 

lyserød værelse mm. - men så vilde jeg gerne ha haft de sagde det at de elskede biler osv eller det er ligegyldigt med farver osv. og det har de slet ikke - 

de har bare sagt gaver til piger så jeg holder mig til lyserødt mm. Denne omgang 

Anmeld Citér

1. august 2019

BabyMama2016

BabyMama2016 skriver:

sidder og kigger på nettet savner en gave

til en 1 årig pige ( kan koste op til 800 kr vi er flere der går sammen )

samt en fødseladag gave til en 2 årig mellem 150-200kr - 

jeg er drenge mor så er lidt lost - og de skal være gaver giver altid penge men de her familie vild have gaver til deres børn 

Det skal være legetøj 

ikke skrive - Give penge - Den fleste gave kan selvfølge koste mindre end 800kr så kunne man eventuelt give 200kr som penge osv 

Men de her har direkte sagt- Vi Vild ha gave 

Vilde man kunne give denne til en 2 årig

selvom der står fra 3 år???

https://www.fruugo.dk/melissa-doug-dorklokken-hus/p-9885221-20743589?language=da&ac=croud&gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMIieCdx6Th4wIVVud3Ch0HuwTEEAQYAiABEgJOmvD_BwE

Anmeld Citér

1. august 2019

BabyMama2016

BabyMama2016 skriver:

https://www.fruugo.dk/melissa-doug-dorklokken-hus/p-9885221-20743589?language=da&ac=croud&gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMIieCdx6Th4wIVVud3Ch0HuwTEEAQYAiABEgJOmvD_BwE

Anmeld Citér

1. august 2019

HBV

BabyMama2016 skriver:

Det er et rigtig godt bud til en 2 årig, også selvom der står fra 3 år 

Anmeld Citér

2. august 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
BabyMama2016 skriver:

Vi har sådan et hus. Mine sønner på 1 1/2, 4 og 7 leger alle med det - blot meget forskelligt hvordan der leges med huset. Men mener bestemt det vil være en god gave til en 2 årig☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.