Mit barn sveder og puster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.514 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. juli 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ

hej med jer, 

jeg vil høre om nogen har eller har haft et barn på 11/2 år som sveder enormt meget! Bare det, at spise sin mad, så får han vådt hår! Han er næsten altid fugtig på kroppen, og det er ikke kun her i sommervarmen, men det er jo klart en del værre  han puster også meget ved fysisk aktivitet, men er en aktiv dreng som elsker at lege med sine søskende. 

Men er det normalt? Kan man virkelig svede så meget i så lille en alder???? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2019

Camillos

CKJ skriver:

hej med jer, 

jeg vil høre om nogen har eller har haft et barn på 11/2 år som sveder enormt meget! Bare det, at spise sin mad, så får han vådt hår! Han er næsten altid fugtig på kroppen, og det er ikke kun her i sommervarmen, men det er jo klart en del værre  han puster også meget ved fysisk aktivitet, men er en aktiv dreng som elsker at lege med sine søskende. 

Men er det normalt? Kan man virkelig svede så meget i så lille en alder???? 

Yeps min datter på 1 år sveder sindssyg meget og har altid døjet med varmen.... Det er helt vildt... Så jo tror det er meget normalt... 

Anmeld Citér

31. juli 2019

MinC

Jeg ved ikke ret meget om det, men jeg ville lige nævne det for lægen. Hvis han udmattes og puster meget ved fysisk aktivitet, så ku det måske være astma? Jeg ved det ikke. 

Anmeld Citér

31. juli 2019

Strain

Jeg er ikke læge, men jeg synes ikke at det lyder normalt at et så lille barn sveder under fødeindtag. Ikke i så stor stil at hans hår bliver vådt af det. Jeg ville ringe til lægen og bede om at få kigget op ham, især at han bliver lyttet på hjerte og lunger. 

Jeg har et barn med måske -astma (under udredning og gentagne gange falsk strubehoste og astmatisk bronkitis) og ja, han trættes hurtigt ved leg og han løber ikke så langt før han holder pause, men selvom han er et varmt barn, så sveder han ikke når han spiser i et køligt rum.

Anmeld Citér

31. juli 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ
Strain skriver:

Jeg er ikke læge, men jeg synes ikke at det lyder normalt at et så lille barn sveder under fødeindtag. Ikke i så stor stil at hans hår bliver vådt af det. Jeg ville ringe til lægen og bede om at få kigget op ham, især at han bliver lyttet på hjerte og lunger. 

Jeg har et barn med måske -astma (under udredning og gentagne gange falsk strubehoste og astmatisk bronkitis) og ja, han trættes hurtigt ved leg og han løber ikke så langt før han holder pause, men selvom han er et varmt barn, så sveder han ikke når han spiser i et køligt rum.

Han bliver ikke træt, under leg - hn puster bare... 

nå, jamen måske et besøg ved lægen ee nødvendigt ��‍♀️ 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.