Voksen cykel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.652 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juli 2019

321

Profilbillede for 321

Hej

hvilken type eller model cykel kan I anbefale ? 

Min nuværende cykel er snart udtjent. Det er en citybike. Men synes den er tung at køre på da det ikke er alu stel.

den nye må ikke være tung at køre på

vil gerne have en som man både kan køre lange motions ture på og hvor man kan bruge den til at køre ned og handle på. Altså så den skal være lidt allround og kunne lidt af det hele-agtigt. 

Minimum 7 gear.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2019

Lenchick

Hej

Min nuværende cykel er snart udtjent. Det er en citybike. Men synes den er tung at køre på da det ikke er alu stel.

vil gerne have en som man både kan køre lange motions ture på og hvor man kan bruge den til at køre ned og handle på. Altså så den skal være lidt allround og kunne lidt af det hele-agtigt. 

Minimum 7 gear.

.

Anmeld Citér

31. juli 2019

Mullemee

321 skriver:

Hej

Minimum 7 gear.

COOP.DK har 40 % på alle deres cykler til og med i dag. Jeg har købt en af dem, og den er god. Ikke tung.

Anmeld Citér

31. juli 2019

321

Profilbillede for 321
Mullemee skriver:

COOP.DK har 40 % på alle deres cykler til og med i dag. Jeg har købt en af dem, og den er god. Ikke tung.

Super. Det vil jeg lige kigge på

Anmeld Citér

31. juli 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg ville gerne have en let cykel af god kvalitet, men havde ikke rigtig nogen penge. Jeg endte med en brugt citybike med alu stel og 7 gear af mærket MBK. Fik den for under 1000kr og den kører bare pisse godt! Jeg har kørt ture på op til 30km på den og den er bare god  før havde jeg også sådan nogen tunge lorte cykler som var billige fra ny. Det gør jeg aldrig igen! 

Anmeld Citér

31. juli 2019

321

Profilbillede for 321
Mor11 skriver:

Jeg ville gerne have en let cykel af god kvalitet, men havde ikke rigtig nogen penge. Jeg endte med en brugt citybike med alu stel og 7 gear af mærket MBK. Fik den for under 1000kr og den kører bare pisse godt! Jeg har kørt ture på op til 30km på den og den er bare god  før havde jeg også sådan nogen tunge lorte cykler som var billige fra ny. Det gør jeg aldrig igen! 

Ja har også overvejet om jeg skal have en god brugt. Men det skal ihvertfald være med alu stel. Så det er lidt lettere at cykle på den

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.