Måske gravid igen er nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. juli 2019

Anonym trådstarter

Hej nu skal i høre en lille historie. 

Jeg gik på efterskole for 4 år siden, jeg miste en lille baby på 8 uger, år gik. 2 år efter og jeg fandt min kæreste på min uddannelse jeg bliv gravid med min smukke og dejlige datter hun var drømmen og vi begge elsker hende meget højt, men for små 3 mdr siden var jeg gravid med en lille baby på 10 uger og 3 dage, jeg tabte den lille desværre, det tog os 1 år at blive gravide igen og jeg håber meget min datter skal være store søster men om den drøm går i opfyldelse ved jeg ikke, men nu sidder jeg så og er måske gravid, jeg er så nervøs for at jeg er gravid igen og at jeg så taber en baby, jeg tænker ikke på andet og mine humørsvingninger er helt oppe og køre, det ene øjeblik er jeg glad og det næste kan jeg græde og være helt splittet og lige siden jeg fandt ud af at jeg er gået over har jeg være bange og nervøs for at tabe igen jeg er nu gådet 4 dage over tid skulle have haft min mens nu.

Nogen som kan fortælle hvorlangt tid de gik før de skulle have en baby efter en sportan abort, og hvad jeg kan gøre for ikke at være nervøs

Den nervøse mor

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg gik på efterskole for 4 år siden, jeg miste en lille baby på 8 uger, år gik. 2 år efter og jeg fandt min kæreste på min uddannelse jeg bliv gravid med min smukke og dejlige datter hun var drømmen og vi begge elsker hende meget højt, men for små 3 mdr siden var jeg gravid med en lille baby på 10 uger og 3 dage, jeg tabte den lille desværre, det tog os 1 år at blive gravide igen og jeg håber meget min datter skal være store søster men om den drøm går i opfyldelse ved jeg ikke, men nu sidder jeg så og er måske gravid, jeg er så nervøs for at jeg er gravid igen og at jeg så taber en baby, jeg tænker ikke på andet og mine humørsvingninger er helt oppe og køre, det ene øjeblik er jeg glad og det næste kan jeg græde og være helt splittet og lige siden jeg fandt ud af at jeg er gået over har jeg være bange og nervøs for at tabe igen jeg er nu gådet 4 dage over tid skulle have haft min mens nu.

Nogen som kan fortælle hvorlangt tid de gik før de skulle have en baby efter en sportan abort, og hvad jeg kan gøre for ikke at være nervøs

Den nervøse mor

Jeg har aborteret 6 gange... Før jeg blev gravid med min første datter... Og jeg var nervøs hele min graviditet igennem... Jeg var også bange for at miste efter hun var blevet født... Det tar rigtig hårdt på psyken at miste og abortere desværre. Jeg har Idag 2 smukke velskabte piger og under begge mine  Graviditeter  begyndte jeg at bløde og var sikker på at jeg mistede, de blev der heldigvis! Det eneste der hjælper er tiden... Desværre.. Men trøst dig med du har fået en dejlig datter og du ved du kan få børn. 

Anmeld Citér

29. juli 2019

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Den nervøse mor

jeg mistede 9+0 nytårsaften og testede positiv i slutningen af maj (hvor jeg var 5+). Jeg var også super bange for at miste en gang til. Jeg kontaktede min læge og fik en tidlig scanning + ekstra lægebesøg inden jeg kom til nakkefoldscanning. Det hjalp en del at se et sundt foster, men jeg havde en stående aftale med læge og jordemor om at hvis der var noget skulle jeg sige til og de skulle nok se hvad de kunne gøre.

Da jeg blev gravid med min datter var jeg også bekymret, men det forsvandt efter nakkefoldscanning. Til gengæld var der en frygt for at jeg skulle have endnu en omgang svangerskabsforgiftning, så jeg havde enten læge eller jordemorbesøg hver uge fra 20+0.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.