Hej nu skal i høre en lille historie.
Jeg gik på efterskole for 4 år siden, jeg miste en lille baby på 8 uger, år gik. 2 år efter og jeg fandt min kæreste på min uddannelse jeg bliv gravid med min smukke og dejlige datter hun var drømmen og vi begge elsker hende meget højt, men for små 3 mdr siden var jeg gravid med en lille baby på 10 uger og 3 dage, jeg tabte den lille desværre, det tog os 1 år at blive gravide igen og jeg håber meget min datter skal være store søster men om den drøm går i opfyldelse ved jeg ikke, men nu sidder jeg så og er måske gravid, jeg er så nervøs for at jeg er gravid igen og at jeg så taber en baby, jeg tænker ikke på andet og mine humørsvingninger er helt oppe og køre, det ene øjeblik er jeg glad og det næste kan jeg græde og være helt splittet og lige siden jeg fandt ud af at jeg er gået over har jeg være bange og nervøs for at tabe igen jeg er nu gådet 4 dage over tid skulle have haft min mens nu.
Nogen som kan fortælle hvorlangt tid de gik før de skulle have en baby efter en sportan abort, og hvad jeg kan gøre for ikke at være nervøs
Den nervøse mor
Anmeld
Citér