Daimond Painting - hvad er jeres erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
370 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. juli 2019

Lone12

Profilbillede for Lone12

Hej med jer,

Jeg overvejer at investere i LINK SLETTET AF MODERATOR efter at have læst en masse om det på nettet.

Men er det noget ved? Er det overhovedet sjovt, og er det noget, som børnene kan bruge flere timer på, eller bliver de trætte af det efter et par timer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2019

AnoMor

Profilbillede for AnoMor

Hej med jer,

Jeg overvejer at investere iefter at have læst en masse om det på nettet.

Men er det noget ved? Er det overhovedet sjovt, og er det noget, som børnene kan bruge flere timer på, eller bliver de trætte af det efter et par timer?

Jeg prøvede det for ikk så længe siden og jeg blev hurtigt træt af det. Jeg lavede ikke engang den færdig jeg gik i gang med. 

Og jeg elsker ellers at lave alle mulige kreative ting 

Anmeld

29. juli 2019

MorTil3+

Profilbillede for MorTil3+

Jeg har lavet nogle stykker efterhånden og synes det er ok. Min datter på 7 kan også godt li det, men hun gider max en halv time af gangen. Prøv at bestille nogle fra wish, der koster de ingenting.

Anmeld

29. juli 2019

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
MorTil3+ skriver:

Jeg har lavet nogle stykker efterhånden og synes det er ok. Min datter på 7 kan også godt li det, men hun gider max en halv time af gangen. Prøv at bestille nogle fra wish, der koster de ingenting.

Opdagede lige at det er en af de der clickbate brugere der tjener penge på at reklamerer. 

Hvis du ser brugerens profil har den oprettet lignende opslag for nogen tid siden bare med en slizer dizer eller hvad det er de hedder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.