Vil sp se dette som omsorgsvigt? Eller andet svigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2019

Anonym trådstarter

2018mor skriver:

Ingen grund til bekymring, SP vil ikke se det som et svigt

Hvor længe har han spist mere end han plejer? Det har været utrolig varmt det sidste stykke tid, så mon ikke det er helt naturligt, at han har behov for mere væske end normalt  

Uha, i 2 ugers tid efterhånden. Det er jo dejligt at han spiser så godt, men tænker at han er klar til grød. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2019

Soonmom

Jeg har aldrig vendt med sp med opstart af grød eller stop af amning til erstatning eller sådanne beslutninger 

Sp er der hvis du har spørgsmål, bekymringer eller andet i den dur. Hun er ikke en der skal godkende jeres valg før i må gå videre med det  

Anmeld Citér

29. juli 2019

AnoMor

Anonym skriver:

Det kunne være jeg skulle gå stille i gang så jeg troede faktisk bare at sp skulle være ind over. Og tak.. 

Slet ikke. Som en anden skriver er sp der kun for råd og vejledning. Du har altid sidste ord 

Anmeld Citér

29. juli 2019

fehår

Enig med de andre, hvis du har lyst til at prøve grød, så gør det. Bare vær opmærksom på, at ikke alle babyer gider grød så tidligt, og at det godt kan være hårdt for deres små maver. Jeg ville tilsætte en lille klat sveskemos, hvis han begynder at få hård mave. 

Og de må gerne få risgrød, men ikke hver dag. Du kan variere med majsgrød, f.eks. 

Anmeld Citér

29. juli 2019

JD

Det gør vel ikke noget han spiser godt? Anbefalingen er mme/amning indtil 6 måneder. Ingen grund til at haste i gang med grød 

Anmeld Citér

29. juli 2019

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Hej med jer. 

Jeg skrev til min sp i sidste uge, da min søn er begyndt at spise rigtig meget af sin mælk, vi kan nærmest ikke følge med i flasker mere. Jeg spurgte hende om hun kunne komme en tur forbi så vi kunne snakke opstart af grød, jeg tror hun stadig har ferie da hun ikke har henvendt sig tilbage til mig. 

Vil hun se det som et svigt, at jeg så ikke bare er startet på grød/mos uden hendes accept.? 

Mvh den fortvivlet første gangs mor

Kan det være han bare er rigtig tørstig her i varmen?

hvor gammel er han?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.