Uge 9

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. juli 2019

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er gravid uge 9 og begyndte at små bløde igår.

Jeg ringede til akut modtagelsen igår da jeg jo er nervøs og de sagde så længe jeg ikke har feber, smerter eller "drypper" så skulle jeg ikke være bekymret.

Er der nogen som har prøvet nogen lignende som stadig havde et levende barn i maven?

Knus 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej

Jeg ringede til akut modtagelsen igår da jeg jo er nervøs og de sagde så længe jeg ikke har feber, smerter eller "drypper" så skulle jeg ikke være bekymret.

Er der nogen som har prøvet nogen lignende som stadig havde et levende barn i maven?

Knus 

Ja jeg har pletblødt i begge mine graviditeter... Har dog også blødt og aborteret... 

Anmeld Citér

28. juli 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej

Knus 

Jeg er 10+ og jeg har blødt på papiret et par gange. 

Jeg har set en sprællende baby på scanning alligevel. De siger det er sarte slimhinder. 

Anmeld Citér

28. juli 2019

Anonym trådstarter

Tak for svar jeg tager til en scanning imorgen og håber på positivt resultat 

Anmeld Citér

30. juli 2019

Sahara82

Anonym skriver:

Tak for svar jeg tager til en scanning imorgen og håber på positivt resultat 

Hvordan gik det? ♥️

Anmeld Citér

30. juli 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej

Knus 

Dette samme skete for mig i uge 9 og i uge 10+3 tabte jeg min lille baby er heldigvis blivet gravid nu igen efter 3 mdr, jeg er kun bange for at tave igen.

Jeg håber det bedste for dig og at hun ikke taber den 

Anmeld Citér

8. september 2019

Anonym trådstarter

Hej

Undskyld der er gået så lang tid før jeg har svaret.. men jeg fik en ufrivillig abort..Den lille havde ikke udviklet sig siden uge 6.

Det har været hårdt. Så det er derfor jeg ikke lige har været herinde i noget tid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.