Anonym skriver:
Og det ER for udlejes regning? Hvad hvis de finder ud af at det er en ikke ordentlig tilsluttet vaskemaskine? Jeg ved ikk om det er derfor men har en mistanke 
Man kan ikke være helt sikker på, at det bliver for udlejers regning, hvis det bliver vurderet, at man selv er skyld i skimmelsvampen.
Hvis din udlejer mener, at det er din egen skyld og ikke vil betale for det, så kan I få en fra kommunen til at komme og kigge på det.
Jeg har haft det af et flere omgange. Heldigvis på et lille areal.
Jeg har en god udlejer (eller rettere sagt havde, for lejligheden er lige blevet solgt - jeg har dog ingen grund til at tro, at den nye udlejer ikke er god), og han fik det udbedret i første omgang.
I anden omgang sendte han billeder til kommunen, og fik det svar, at det var så lidt, at jeg selv skulle fjerne det.
Min kæreste fjernede det, men det kom igen.
Til sidst blev min udlejer og jeg enige om, at vi skulle have en fra kommunen til at komme ud og kigge på det.
Min udlejer foreslog, at det bare kunne males over, men ham fra kommunen sagde, at det ikke ville være nok, fordi sporerne havde sat sig.
Der var for øvrigt et par håndværkere med, og i samarbejde med ham fra kommunen blev det aftalt, præcis hvad der skulle gøres, og så blev det fjernet igen for udlejers regning.
Jeg skal selvfølgelig selv sørge for at lufte godt ud og gøre rent - evt. bruge rodalon engang imellem.
Men det handler desværre også om selve bygningens beskaffenhed og nogle kuldebroer.
Heldigvis er det ikke kommet igen, og det skyldes forhåbentlig, at det blev gjort ordentligt den sidste gang.