Spørgsmålet: Er jeg gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juli 2019

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder, er jeg gravid?

vi har to børn og vi ønsker da en 3 en dag. Og vi har ubeskyttet sex. 

Nå men jeg har altså aldrig ondt i maven og heller ej kvalme.

og nu har jeg i et par dage haft ondt i maven og lidt meget lidt kvalme på en dag.

Kan dette tyde på en graviditet?

ja kunne tage en test, men havde egentlig ikke lyst før mens udeblev, men kan da mærke jeg nu hele tiden tænker om jeg er gravid.

hvordan fandt i andre ud af i var gravide i starten, inden i tog en test?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2019

2018mor

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder, er jeg gravid?

vi har to børn og vi ønsker da en 3 en dag. Og vi har ubeskyttet sex. 

Nå men jeg har altså aldrig ondt i maven og heller ej kvalme.

og nu har jeg i et par dage haft ondt i maven og lidt meget lidt kvalme på en dag.

Kan dette tyde på en graviditet?

ja kunne tage en test, men havde egentlig ikke lyst før mens udeblev, men kan da mærke jeg nu hele tiden tænker om jeg er gravid.

hvordan fandt i andre ud af i var gravide i starten, inden i tog en test?

Det er der ingen der kan svare dig på, ud over en graviditets test. Så skynd du dig ud efter sådan en i morgen. Du bliver hverken mere eller mindre gravid af at teste - og så slipper du også for alt tvivlen  

Jeg fandt selv ud af at jeg var gravid ved at teste den dag jeg skulle have haft menstruation. I to dage op til tissede jeg oftere end jeg plejer, ellers intet unormalt  

Anmeld Citér

28. juli 2019

Janet1989

Tag en test hvis mens udebliver. Det psykiske kan altså også påvirke om din mens kommer eller ej 

Anmeld Citér

29. juli 2019

Anonym trådstarter

Janet1989 skriver:

Tag en test hvis mens udebliver. Det psykiske kan altså også påvirke om din mens kommer eller ej 

TakTog en test og er ikke gravid 

Anmeld Citér

29. juli 2019

Anonym trådstarter

2018mor skriver:

Det er der ingen der kan svare dig på, ud over en graviditets test. Så skynd du dig ud efter sådan en i morgen. Du bliver hverken mere eller mindre gravid af at teste - og så slipper du også for alt tvivlen  

Jeg fandt selv ud af at jeg var gravid ved at teste den dag jeg skulle have haft menstruation. I to dage op til tissede jeg oftere end jeg plejer, ellers intet unormalt  

Tak jeg tog en test og var ikke gravid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.