Jeg har været til en øre næse hals læge ang.min tunge. Pga jeg havde rigtig ondt i den på “toppen”. Øre næse Hald lægen kiggede mig gennem næsen, ned i munden og kunne ikke se noget unormalt. Han sagde at jeg skulle komme igen hvis det stadig var der efter en måned.
Det var der stadig og med en plet som “vokser” sig større. Jeg får blitzer hver anden dag og dette gør jo også hamrende ondt og er mega chikanerede.
Og jeg kommer så igen til samme øre næse hals læge som fortæller mig nu at jeg har en geografisk tunge og dette er helt ufarligt.
Og mere gjorde han ikke ved dette.
Kan det virkelig være rigtig at jeg skal gå med blitzer hver anden dag på tungen og at tungen er sådan “geografisk tunge”?
Jeg pisse bange for at det er noget farligt.
Jeg har haft piercing i tungen fra jeg var ca 16 år til for 3 måneder siden (nu 28 år) hvor jeg tog den ud fordi jeg simpelthen en morgen bare følte mig for gammel til den og ikke ønskede den længere.
Og først derefter er min tunge begyndt at chikanere mig.
Nogen der har oplevet at have sådan en tunge?
Og hvad vil i anbefale, hvad ville i gøre hvis det var jer? Kan tandlæger vide noget om sådan noget? Eller skal jeg prøve en helt 3.øre næse hals læge?
Er blevet podet for svamp på tungen af egen læge men det er det ikke..
Anmeld
Citér