Idéer til efterårsferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.781 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. juli 2019

Møghe

Sommerferien er for vores vedkommende slut, og jeg skal snart i gang med at planlægge næste ferie, efterårsferien. Jeg er dog helt tom for destinationer, som vi ikke allerede har prøvet. Er der mon nogen herinde, der kan foreslå noget spændende. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2019

Babilooo

Budapest, Hamburg (miniwelt og zoo fx). 

London?

Hvad er I til?

Anmeld Citér

23. juli 2019

Babilooo

Hvordan kan du være helt tom - der er jo en hel verden  

Har I været overalt i Europa?

Der er mange fint steder også i Kroatien. 

Sankt Petersborg skulle også være fantastisk smuk. Wien er også en dejlig by... og Prag.

Anmeld Citér

23. juli 2019

Babilooo

Ellers planlæg en tur i Danmark. Hvis du ikke kan kommende en destination I ikke har ser lyder det til I flyver meget rund. Så er det måske rart for at se sit eget land .. blot en ide? Ved ikke om I har gjort det også

Anmeld Citér

23. juli 2019

Lje

Møghe skriver:

Sommerferien er for vores vedkommende slut, og jeg skal snart i gang med at planlægge næste ferie, efterårsferien. Jeg er dog helt tom for destinationer, som vi ikke allerede har prøvet. Er der mon nogen herinde, der kan foreslå noget spændende. 

Vi er midt i vores ferie i Stockholm. Det er en fantastisk ny til børn (vores er 4) men jeg ville sagtens kunne underholde ældre og yngre børn. Infrastrukturen er genial og prismæssigt er det fornuftigt. Vi fandt billige flybilletter men tog er også en mulighed. 

Vi har valgt hotel midt i byen med indendørs pool og så går det så fint med storbyferie.

Vh.

Anmeld Citér

23. juli 2019

Sprit25

Oslo!

Læsø 

Anmeld Citér

23. juli 2019

Møghe

Tjullehej skriver:

Hvordan kan du være helt tom - der er jo en hel verden  

Har I været overalt i Europa?

Der er mange fint steder også i Kroatien. 

Sankt Petersborg skulle også være fantastisk smuk. Wien er også en dejlig by... og Prag.

Nej, vi har ikke været i hele verden endnu, men det er en relativ kort ferie på kun en uge, så det synes jeg sætter sine begrænsninger. Prag kunne være en god ide selv om det er en kort ferie. 

Anmeld Citér

23. juli 2019

Møghe

Lje skriver:

Vi er midt i vores ferie i Stockholm. Det er en fantastisk ny til børn (vores er 4) men jeg ville sagtens kunne underholde ældre og yngre børn. Infrastrukturen er genial og prismæssigt er det fornuftigt. Vi fandt billige flybilletter men tog er også en mulighed. 

Vi har valgt hotel midt i byen med indendørs pool og så går det så fint med storbyferie.

Vh.

Stockholm har jeg ikke været i mange år, så det var også en god ide. Og også overkommelig i transporttid, når der er tale om en kort ferie. 

Anmeld Citér

23. juli 2019

lineog4

Nu ved jeg jo ikke, hvor store børnene er og interesser. Men vi har de sidste par år været i Odense i efterårsferien, hvor der er magic days (før i tiden Harry Potter), og i det hele taget gjort os i danske fornøjelser fx Kronborg, hvor der er ridderturneringer mm. 

Skal det være udenlands, så ville jeg vælge en af de byer der er for varme om sommeren fx Rom, Barcelona, Athen 

Anmeld Citér

23. juli 2019

Carina:-)

Har været i Athen flere gange- fantastisk by med masser at se også for børn. 

Prag er også meget smuk .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.