Anonym skriver:
Hej!
Jeg har en søn på 10 måneder som er meget aktiv og keder sig hvis ikke vi laver noget. Han kravler og står op af alting. Han skal i vuggestue om en måned, hvilket jeg tror bliver rigtig godt for ham da han elsker at være sammen med andre børn!
MEN Jeg mangler nogle ideer til hvad vi kan lave den næste måneds tid. Jeg er snart ved at løbe tør for ideer! Især fordi de fleste kravleklubber og aktiviteter har lukket her i ferien
Vi bor på Frederiksberg så gerne noget i nærheden, men vi køre gerne hvis i har nogle rigtig gode råd!
Svømmehallen er genial om sommeren. Der er ingen mennesker. Flintholm er vores favorit til små børn. Ligger lige ved metroen. Ellers google "bemandede legepladser København" og smut over kommunegrænsen
. De har dejligt mange aktiviteter om sommeren. Bonderen på Amager er altid god til den størrelse. Og vandlegepladsen i Fælledparken. Lege med vand, spise mad, lur i vogn i skyggen og en bog til mor på et tæppe. Ellers Amager Strandpark - nede ved den nye naturlegeplads, ud for Italiensgade, er der skønt til de små.
Byen er ret død i juli/start august og jeg genkender "der skal ske lidt"-tilgangen. Vores søn er ikke ret god til at dimse rundt hjemme og "sidde på et tæppe i en park" droppede vi omkring 10 måneders alderen.
God fornøjelse
Vh.
Anmeld
Citér