Hvad er dette på min datters tunge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.610 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juli 2019

Anonym trådstarter

Har pludselig fået øje på dette mærke på min 3 mdr gamle datters tunge. Det ligner lidt en blodansamling/klemmelus. Hun har den normalt ikke. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2019

Anonym

Det ligner en blodansamling. Jeg ville lige se set an nogle dage. Hun kan jo have haft tungen i klemme under amning? Eller flaske eller haft et stykke legetøj i munden og bidt godt fast. Gummerne er jo ret hårde faktisk. 

Anmeld Citér

21. juli 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det ligner en blodansamling. Jeg ville lige se set an nogle dage. Hun kan jo have haft tungen i klemme under amning? Eller flaske eller haft et stykke legetøj i munden og bidt godt fast. Gummerne er jo ret hårde faktisk. 

Hun for flaske, så kan jo self være derfra. Og så har hun ligget med sådan en Oball og hun har altid hele hånden i munden. 

Anmeld Citér

21. juli 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hun for flaske, så kan jo self være derfra. Og så har hun ligget med sådan en Oball og hun har altid hele hånden i munden. 

I o-ball’en bider de jo ofte til. Og den har modstand på. Så hvis tingen har siddet bare en smule inde i legetøjet og hun har bidt, så er det da bestemt ikke utænkeligt 

Anmeld Citér

21. juli 2019

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Min datter havde også sådan en, da hun var få mdr gammel. Det var en blodansamling, der fik væk efter nogle dage. 

Anmeld Citér

21. juli 2019

Anonym trådstarter

Lea2787 skriver:

Min datter havde også sådan en, da hun var få mdr gammel. Det var en blodansamling, der fik væk efter nogle dage. 

Fandt du ud af hvorfor? 

Anmeld Citér

22. juli 2019

Lea2787

Profilbillede for Lea2787
Anonym skriver:

Fandt du ud af hvorfor? 

Næh, ikke andet end at det var enten en klemmelus eller et sugemærke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.