9 år og stadig ikke få forhuden tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.038 visninger
8 svar
4 synes godt om
17. juli 2019

Anonym trådstarter

Har for Ca 3 år siden været på sygehuset med ham da hans forhund slet ikke kan trækkes tilbage... 

Nu han blevet 9 og kan stadig ikke og det virker næsten som om det er helt lukket han tisser fint.. 

Men hvor længe skal jeg vente før jeg Reger igen

Mvh en enlig mor der ikke lige har forstand på det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2019

Rockertand

Anonym skriver:

Har for Ca 3 år siden været på sygehuset med ham da hans forhund slet ikke kan trækkes tilbage... 

Nu han blevet 9 og kan stadig ikke og det virker næsten som om det er helt lukket han tisser fint.. 

Men hvor længe skal jeg vente før jeg Reger igen

Mvh en enlig mor der ikke lige har forstand på det 

Ring til din egen læge.

Anmeld Citér

19. juli 2019

Mommytime

Har faktisk lige været til læge igår med det samme med min 8 årige dreng. Hans far havde det samme og blev omskåret som 13 årig.

Men de sagde at vi skulle starte op med en hormon creme ( mener jeg det var ) 

i 4 -6 uger skal forhuden smøres og det skulle gøre sådan at den kan give sig lidt og fixe problemet. Det virker for 70-90 %

Fik samtidig et stykke papir hvor det hele står og billeder af hvordan det smøres på. 

Hun sagde at bare for 10 år siden havde de ikke den samme viden som idag og omskar hyppigere men hvis cremen virker - er det godt og ellers ser man tiden an til de er en smule ældre og evt laver et snit for at løsne forhuden. 

Håber du kunne bruge svaret ����

Anmeld Citér

23. juli 2019

Barn3

Undskyld mig.....

Hvordan kommer I til at konstatere problemet? Kommer børnene hen til jer ig klager over smerter?

Jeg er mor til en dreng på snart 12 ig jeg har aldrig været i nearheden af gans tissemand. Jeg har aldrig tjekket,om forhuden trækkes tilbage. Burde jeg?

Anmeld Citér

24. juli 2019

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Barn3 skriver:

Undskyld mig.....

Hvordan kommer I til at konstatere problemet? Kommer børnene hen til jer ig klager over smerter?

Jeg er mor til en dreng på snart 12 ig jeg har aldrig været i nearheden af gans tissemand. Jeg har aldrig tjekket,om forhuden trækkes tilbage. Burde jeg?

Min søn er næsten 12 år og det er det samme her. 

Jeg ser ham da uden tøj - men der går lang tid imellem, da han som regel dækker sig.

Anmeld Citér

24. juli 2019

Baby.mamma

Barn3 skriver:

Undskyld mig.....

Jeg tænker ikke man skal tjekke noget så personligt. Når man er 12 er man stor ! Et simpelt spørgsmål må være nok. Og ellers kan far vel tage snakken:-) 

Anmeld Citér

24. juli 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Barn3 skriver:

Undskyld mig.....

Du kan forhåbentlig gå ud fra, at din søn har tillid til at gå til dig eller sin far, hvis han har problemer eller smerter i penis. Det er vel ikke anderledes, end at man heller ikke tjekker en jævnaldrende piges underliv, men regner med, hun siger noget, hvis hun oplever gener. 

TS’ søn blev undersøgt som 6-årig. Så er det vel naturligt, moren fortsat er opmærksom på udviklingen. 

Anmeld Citér

24. juli 2019

Barn3

Mor og meget mere skriver:

Du kan forhåbentlig gå ud fra, at din søn har tillid til at gå til dig eller sin far, hvis han har problemer eller smerter i penis. Det er vel ikke anderledes, end at man heller ikke tjekker en jævnaldrende piges underliv, men regner med, hun siger noget, hvis hun oplever gener. 

TS’ søn blev undersøgt som 6-årig. Så er det vel naturligt, moren fortsat er opmærksom på udviklingen. 

Jeg undrer mug ikke hvordan TS tjekker sin søns penis, men spurgte generalt om hvirdan i alverden kommer man i nearheden til dp privat sted. Og ja,mere for at jeg skulle sel fatte,hvor har jeg gået glip af have denne samarbejde med mun søn. Jeg har aldrig trækket forhuden tilbage på min søn, mens han havde ble på,heller ikke mens jeg badede ham. Gan blev tidligt blefri,derfor mistede jeg hyrtigt kontakt til den del af jropoen.

Men nogle gang mærker jeg hurtigt,at man skal helst lad være med at undre mig,elle spørge til noget, da få ubehagelige svar. Mere følelse til at jeg skulle skamne mig,end til min nytte.

Anmeld Citér

24. juli 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Barn3 skriver:

Jeg undrer mug ikke hvordan TS tjekker sin søns penis, men spurgte generalt om hvirdan i alverden kommer man i nearheden til dp privat sted. Og ja,mere for at jeg skulle sel fatte,hvor har jeg gået glip af have denne samarbejde med mun søn. Jeg har aldrig trækket forhuden tilbage på min søn, mens han havde ble på,heller ikke mens jeg badede ham. Gan blev tidligt blefri,derfor mistede jeg hyrtigt kontakt til den del af jropoen.

Men nogle gang mærker jeg hurtigt,at man skal helst lad være med at undre mig,elle spørge til noget, da få ubehagelige svar. Mere følelse til at jeg skulle skamne mig,end til min nytte.

Det var slet ikke sådan ment. Jeg ville bare berolige dig med, at din søn formentlig selv siger til, hvis noget er ubehageligt/gør ondt. Ellers er der læsestof her:

https://www.alt.dk/boern/10-nyttige-oplysninger-om-dit-barns-tissemand

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.