Hvad hedder denne dings ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2019

tossen93

Ligner en smule den her... Men ikke helt... https://www.ikea.com/dk/da/p/variera-hyldeindsats-hvid-80136622/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2019

AnoMor

Anyone ? 

Den hedder kallax opbevaring med fag. 

Hvis du googler hyldeindsats og trykker på billeder. Så kommer det billede frem du selv smider ind. Det kan du så trykke på. Så ryger du til deres facebookside hvor du kan trykke på selve indsatsen og få navnet 

kunne desværre ikke linke

Anmeld Citér

18. juli 2019

MKBP

Profilbillede for MKBP
AnoMor skriver:

Den hedder kallax opbevaring med fag. 

Hvis du googler hyldeindsats og trykker på billeder. Så kommer det billede frem du selv smider ind. Det kan du så trykke på. Så ryger du til deres facebookside hvor du kan trykke på selve indsatsen og få navnet 

kunne desværre ikke linke

Kan simpelthen ikke finde den nogen steder i IKEA appen  Har dog fundet et bedre billede af den  Sender min veninde på jagt efter den 

Anmeld Citér

18. juli 2019

MKBP

Profilbillede for MKBP
tossen93 skriver:

Ligner en smule den her... Men ikke helt... https://www.ikea.com/dk/da/p/variera-hyldeindsats-hvid-80136622/

Denne passer ikke til Kallax - men tak for forsøget 

Anmeld Citér

18. juli 2019

AnoMor

MKBP skriver:

Kan simpelthen ikke finde den nogen steder i IKEA appen  Har dog fundet et bedre billede af den  Sender min veninde på jagt efter den 

Jeg har også lige siddet og kigget på hjemmesiden og kan heller ikk finde den. Men den er vist på et af deres andre billeder. Med reklame for selve reolen. Så tænker de har den, men bare ikke på siden.  

Anmeld Citér

18. juli 2019

MKBP

Profilbillede for MKBP
HBV skriver:

Denne? 

Desværre - den skal fungere som hyldeindsats  Men tak for forsøget 

Anmeld Citér

18. juli 2019

AnoMor

MKBP skriver:

Denne passer ikke til Kallax - men tak for forsøget 

Men den ser sådan her ud  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. juli 2019

MKBP

Profilbillede for MKBP
AnoMor skriver:

Men den ser sådan her ud  

Perfekt !!! Super - det billede sender jeg med min veninde, så må hun jo spørge dem, om de stadig har den - for det er da mystisk at den ikke findes i appen...- måske er den udgået  TAK !!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.