Arbejde hjemmefra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.174 visninger
7 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. juli 2019

Anonym trådstarter

Er der nogen herinde, der har erfaring med at arbejde hjemmefra? Og i så fald med hvad? 

Jeg kunne godt tænke mig at tjene lidt ekstra penge ved siden af mit normale arbejde, og har to formiddage fri om ugen. Men måske det også kunne være opgaver, der kunne laves om aftenen, når ungerne sover. 

I min barndom kunne man samle kuglepenne osv., men de dage er vist slut. Har kigget lidt på Fiverr, men kan ikke helt gennemskue det, og hvordan man gør ift indkomst og skat osv. Jeg overvejede også lektiehjælp, men det hjælper jo ikke at jeg bedst kan i skoletiden ��

Nogen ideer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2019

serinasmor

Anonym skriver:

Er der nogen herinde, der har erfaring med at arbejde hjemmefra? Og i så fald med hvad? 

Jeg kunne godt tænke mig at tjene lidt ekstra penge ved siden af mit normale arbejde, og har to formiddage fri om ugen. Men måske det også kunne være opgaver, der kunne laves om aftenen, når ungerne sover. 

I min barndom kunne man samle kuglepenne osv., men de dage er vist slut. Har kigget lidt på Fiverr, men kan ikke helt gennemskue det, og hvordan man gør ift indkomst og skat osv. Jeg overvejede også lektiehjælp, men det hjælper jo ikke at jeg bedst kan i skoletiden ��

Nogen ideer?

kan du noget? 

bag dette link er en guide til jobs du kan lave hvor som helst fra i hele verden - her i blandt din egen stue  https://www.digitalnomadliving.dk/nyheder/?fbclid=IwAR2xJe_6T3mtgR8y1D7txcuVcmUtSbrVZheywNEXd3wH-rCiG8SxDldi00Q

Anmeld Citér

17. juli 2019

Anonym trådstarter

Tak for svaret 

Jeg er universitetsuddannet i dansk-engelsksproget kommunikation, men har ikke rigtig arbejdet med det i flere år. Jeg har taget en læreruddannelse efterfølgende, og har arbejdet en del år i folkeskolen, men arbejder nu med voksenundervisning på dag- og aftenhold. Derfor tænkte jeg at lektiehjælp gav god mening

Derudover er jeg kreativ, og skriver f.eks. Kalligrafi (skilte, bordkort osv). 

Så jeg kan vel et eller andet... det er bare hvordan det kan omsættes til lidt ekstra arbejde og indtægt. Jeg er vildt dårlig til at sælge mig selv.

Jeg har tilmeldt mig hendes nyhedsbrev og glæder mig til at se, om der er nogen gode ideer. Fiverr er vist ikke en mulighed, kan se, at de ikke får de bedste anmeldelser...

Anmeld Citér

17. juli 2019

NCB89

Hvad med tekstforfatter? De stillinger jeg har set har virket til at være ret fleksible i arbejdsbyrde og arbejdstid.

Anmeld Citér

17. juli 2019

Carina:-)

Jeg arbejder primær hjemmefra ,men det er med egne virksomhed med admistrative opgaver .Så det kan du ikke bruge til så meget.

Men kender selv et par stykker der fx er fritidsbogholdere ,og revisorer.

Hvor de sidder med regnskaber osv i hjemmet. 

Mener også der var en herinde på et tidspunkt der arbejdede med at oversætte tekster  hjemmefra. 

Måske det var en mulighed?

Kuglepinde osv er jobs der er overgået til fængslerne - så de tider er forbi 

Anmeld Citér

17. juli 2019

Fru Jørgensen

Nu lyder du heldigvis til at være ret godt begavet, men jeg vil alligevel tillade mig at komme med en advarsel:

Opslag vedrørende deltidshjemmearbejde, både på facebook, Instagram og sikkert også her, har det ofte med at blive oversvømmet med folk der har den perfekte løsning: multilevelmarketing/networkmarketing/pyramidespil - ukært barn har mange navne. Og der kan i flæng nævnes NuSkin, Herbalife, Young Living mv. Og fælles er, at det er så godt som umuligt at tjene penge. Der er lavet uvildige undersøgelser der tydeligt viser at 99% af dem der bliver involverede i mlm virksomheder ikke tjener en krone- langt de fleste mister faktisk penge på det. 

Så hvor tillokkende det end lyder at “arbejde hjemmefra, kun ved brug af din smartphone”- så lad være. Også selvom den der prøver at rekruttere dig, fortæller hvor let det er og hvor mange penge de tjener. Det er fup- hvis de endelig tjener penge, så er det ikke på salg af vare, det er på at rekruttere andre og dermed skabe sig en downline der tjener penge til dem. 

Bare en lille advarsel herfra

Anmeld Citér

17. juli 2019

2018mor

Anonym skriver:

Tak for svaret 

Jeg er universitetsuddannet i dansk-engelsksproget kommunikation, men har ikke rigtig arbejdet med det i flere år. Jeg har taget en læreruddannelse efterfølgende, og har arbejdet en del år i folkeskolen, men arbejder nu med voksenundervisning på dag- og aftenhold. Derfor tænkte jeg at lektiehjælp gav god mening

Derudover er jeg kreativ, og skriver f.eks. Kalligrafi (skilte, bordkort osv). 

Så jeg kan vel et eller andet... det er bare hvordan det kan omsættes til lidt ekstra arbejde og indtægt. Jeg er vildt dårlig til at sælge mig selv.

Jeg har tilmeldt mig hendes nyhedsbrev og glæder mig til at se, om der er nogen gode ideer. Fiverr er vist ikke en mulighed, kan se, at de ikke får de bedste anmeldelser...

Hvad med at oprette en facebookside, hvor du tilbyder salg af personlige bordkort, tegninger på sange (evt forfatning heraf - hvis du er god til det også), skilte osv?

Hvis prisen er rigtig, kunne jeg godt selv finde på at få sådan en som dig til lave bordkort og layout/skabelon til invitationer osv, til helt særlige fester I vores liv 

Anmeld Citér

18. juli 2019

CarinaSB

Dantoy/toptoy havde på et tidspunkt hvor man kunne samle legetøj hjemmefra :) ved ikke om de gør det mere :) men det kunne evt være en mulighed :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.