Gravid med fryseæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. juli 2019

Anonym trådstarter

Hej med jer, 

Jeg håber I kan være hjælpe mig lidt - jeg har ikke undersøgt så meget endnu, men I plejer at være gode til at lede i den rigtige retning 

Vi fik hjælp til at blive gravid med vores datter i det offentlige og vi har et befrugtet æg i fryseren hos klinikken på hospitalet. Nu leger vi lidt med tanken og en lillebror/-søster og der skal vi jo så i det private. 

Er der nogen, der har prøvet det med æg fra fryseren? Og som eventuelt vil fortælle lidt om forløbet, prisen, hvilken klinik osv? 

På forhånd tusind tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2019

Babilooo

Vil tro det er gratis - bort set fra medicin. Tror ikke du skal betale for at få lagt et fryseæg op.

Det er meget let. Man skal bare have lagt æg op - tager få minutter.

Processen er at de før det lægges op optøes - tror ca 20 pct går til ved optøningen. Men ellers er chancen med frysere tæt på lige så gode som friske æg. 

Anmeld Citér

17. juli 2019

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Vil tro det er gratis - bort set fra medicin. Tror ikke du skal betale for at få lagt et fryseæg op.

Det er meget let. Man skal bare have lagt æg op - tager få minutter.

Processen er at de før det lægges op optøes - tror ca 20 pct går til ved optøningen. Men ellers er chancen med frysere tæt på lige så gode som friske æg. 

Tak for svar! Det lyder jo nemt  

Så håber jeg at det kan lade sig gøre med det ene æg - ellers må vi den lange vej med IVF igen - selvom hormonbehandlingen ikke lige var det fedeste i hele verden 

Anmeld Citér

17. juli 2019

pussekat

hejsa

du skal kun betalt for  medicin. det er gratis at får sig fryste æg op i det off hele og lykke med det her løkke det ikke men hjælp så xx for det 1 æg over liv 

Anmeld Citér

22. juli 2019

Imaong

Vi blev gravide med vores ældste gennem frisk icsi og fik et enkelt æg på frøs som blev lillesøster så her lykkes det og ja det er kun hormonerne du betaler for held og lykke :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.