Forbedre sædkvalitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.433 visninger
7 svar
2 synes godt om
15. juli 2019

Imaong

min mand har alle de sædceller man skal ha men de er dovne, og halve. Nu er vi startet op på Zink, selen og Q10 samt almindelig multivitamin samt sundere kost overvejer også at starter op på punalpin om tre måneders tid bestiller vi en SDI-test i håb op vi selv kan eller kan nøjes med inserminering 

nogen hvis mænd har samme problem hvor disse piller har haft en god effekt eller er det penge ud af vinduet ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2019

Imaong

Mette Larsen skriver:

B-daddy fra Apoteket

https://www.webapoteket.dk/helbred/kosttilskud/b-daddy-p-212781

Ja det har jeg læst om men det indeholder kun q10 og selen så om man spiser det i en kost pille eller 2 kommer ud på et så længe der er det samme indhold i tænker jeg :-) 

Anmeld Citér

15. juli 2019

Imaong

Mette Larsen skriver:

B-daddy fra Apoteket

https://www.webapoteket.dk/helbred/kosttilskud/b-daddy-p-212781

Har du erfaring med det 

Anmeld Citér

15. juli 2019

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Jeps jeg blev gravid den første måned efter min mand var startet på det og det samme gjorde min veninde...

Ved ikke om det var pga. pillerne, men vi har god erfaring med det. Og så anbefaler lægen det også... 

Det kan ihvertfald ikke skade.. 

Rigtig meget held og lykke 

Anmeld Citér

15. juli 2019

Imaong

Mette Larsen skriver:

Jeps jeg blev gravid den første måned efter min mand var startet på det og det samme gjorde min veninde...

Ved ikke om det var pga. pillerne, men vi har god erfaring med det. Og så anbefaler lægen det også... 

Stort tillykke og mange tak 

Anmeld Citér

24. juli 2019

NBM

Mette Larsen skriver:

Undskyld jeg spørg, men..

Gjorde i andre tiltag, såsom kostændring for at det lykkedes i første forsøg? eller var det kun pillerne b-daddy i begyndte på? Har selv lige købt pillerne nemlig :-)

Tak på forhånd :-)

Anmeld Citér

10. september 2019

Bakara

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.