Farvel skønne mødre in spe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

Kaufie

Pga pletblødning siden søndag aften var jeg idag til scanning, der viste en blommesæk på str med et 5 ugers ...ja, ikke engang et foster.... Jeg skulle være 9+0 idag, så der skulle være mere at se på nuværende tidspunkt.

Derfor skal jeg til udskrabning i morgen tidlig Jeg valgte den hurtige læsning fremfor at ligge derhjemme og bløde og måske have smerter i dagevis - det vil jeg ikke byde min 2-årige søn.

Ærgeligt, men godt det sker nu fremfor efter jeg har mærket liv - er dog meget ked lige pt, men det er jo meget naturligt.

Så jeg dropper ud af denne gruppe, men håber på at hoppe på termin 3. kvartal 2010.

Held og lykke med jeres graviditeter!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

missKat

Kaufie skriver:

Pga pletblødning siden søndag aften var jeg idag til scanning, der viste en blommesæk på str med et 5 ugers ...ja, ikke engang et foster.... Jeg skulle være 9+0 idag, så der skulle være mere at se på nuværende tidspunkt.

Derfor skal jeg til udskrabning i morgen tidlig Jeg valgte den hurtige læsning fremfor at ligge derhjemme og bløde og måske have smerter i dagevis - det vil jeg ikke byde min 2-årige søn.

Ærgeligt, men godt det sker nu fremfor efter jeg har mærket liv - er dog meget ked lige pt, men det er jo meget naturligt.

Så jeg dropper ud af denne gruppe, men håber på at hoppe på termin 3. kvartal 2010.

Kæreste Mette!!!

Hvor gør det mig så forfærdentlig ondt!!

Jeg er uden ord og sender dig og kæresten de bedste og varmeste tanker!!

knus Karina

Anmeld

20. oktober 2009

Vidunderligeunger

til dig og familien, og en  til den spunken...

Håber I kommer igennem det sammen, selvom det er en svær tid!

vil tænke på jer...

Anmeld

20. oktober 2009

Mormilla

Det gør mig meget ondt at høre! Det er ikke sjovt har selv prøvet det et par gange!

Anmeld

20. oktober 2009

Kaufie

Tak for krammerne.

Jeg kan slet ikke forestille mig hvor slemt det må være at skulle igennem dette flere gange - synes én gang er mere end nok.

Anmeld

21. oktober 2009

LISBETH:-)

Puha fik helt en klump i halsen. Jeg har prøvet det 3 gange og kan udemærket forstå at du tager den hurtige løsning. Selvom det også er rigtig hårdt.

Det er bare så ærgeligt, selvom man ikke er nået ret langt, har man allerede haft drømme og tanker om det kommende barn.

Jeg håber du har nogen gode mennesker omkring dig til opbakning.

Jeg ønsker dig alt mulig held og lýkke fremover

Lisbeth

Anmeld

21. oktober 2009

brumbasse

mange kram og tanker herfra

Anmeld

21. oktober 2009

dorthemus

Kaufie skriver:

Puh det rammer mig lige i maven...jeg er også 9 uger henne nu og ville blive SÅ ulykkelig hvis jeg aborterede  Det gør mig ondt for dig, ved jo hvor hurtigt man kommer til, at holde af det lille liv.

Jeg sender dig et KÆMPE  og håber det lykkes næste gang!

Dorthe

Anmeld

22. oktober 2009

Kaufie

Tak.

Det er nu overstået og vi er ved godt mod.

Vi endte faktisk med at have mere ondt af de andre piger, der skulle have foretaget samme indgreb - netop fordi det var piger, der har måttet kæmpe for at blive gravide og nu havde tabt alligevel. Der var også et lesbisk par, der jo ikke "bare" kan prøve igen på samme vilkår som os selv.

Vi er ikke afskrækket fra at prøve igen af frygt for det skal ske igen - for hvorfor skulle det det?

Jeg ønsker for jer alle, at I kommer til foråret med store maver og derefter får jeres små guldklumper i armene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.