hvad koster 1 IVF i hormoner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juli 2019

Anonym trådstarter

hej

min mand og jeg skal igang med vores første Ivf om 3 mdr. vi vil til at spare op til hormoner men er der nogen der har lyst til at dele med mig hvor meget i har brugt på hormoner for 1 Ivf behandling ? vi er tilknyttet Skive Fertilitetsklinik så selve forsøget er gratis ... men hvad koster det os ca i hormoner har vi ingen anelse om. vælger anonym da min lille søster bruger siden og alt er lidt tys tys 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2019

koeapabshicar

Du har en egenbetaling på ca 3600 i medicin om året. Du starter med at give fuld pris og så falder priserne ret hurtigt. Til sidst henter du gratis medicin https://laegemiddelstyrelsen.dk/da/tilskud/det-centrale-tilskudsregister/#

Anmeld Citér

12. juli 2019

esioul

Anonym skriver:

hej

min mand og jeg skal igang med vores første Ivf om 3 mdr. vi vil til at spare op til hormoner men er der nogen der har lyst til at dele med mig hvor meget i har brugt på hormoner for 1 Ivf behandling ? vi er tilknyttet Skive Fertilitetsklinik så selve forsøget er gratis ... men hvad koster det os ca i hormoner har vi ingen anelse om. vælger anonym da min lille søster bruger siden og alt er lidt tys tys 

Det kommer meget an på, hvilke hormoner du skal have? Men jeg ville nok regne med en 2500-3000. 

Anmeld Citér

12. juli 2019

biniek

Mener vi gav lidt over 3000 for en omgang 

Anmeld Citér

12. juli 2019

Anonym trådstarter

vi havde troede vi snakket 10-15,000 tusind da nogle venner snakket om de havde givet så meget... hmmm det da en kæmpe overraskelse tror da nok lige i fik løftet vores humør herhjemme 

Anmeld Citér

12. juli 2019

biniek

Anonym skriver:

vi havde troede vi snakket 10-15,000 tusind da nogle venner snakket om de havde givet så meget... hmmm det da en kæmpe overraskelse tror da nok lige i fik løftet vores humør herhjemme 

Det er mange penge pludslig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.