For lille foster ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.605 visninger
8 svar
9 synes godt om
11. juli 2019

FraMalling

Hey, 

jeg er i dag 6+0 (IVF gravid) og har været til en tidlig scanning. Hun kunne MÅSKE se et hjerteblink, men målte fosteret markant mindre end forventet �� hun ville ikke sige, at alt var håbløst, men kunne heller ikke sige, at det så fint ud. Desuden sagde hun, at det ikke var ualmindeligt ved IVF, at fosteret vokser lidt langsommere. 

Nogen, der har prøvet noget lignende? Alle erfaringer modtages med kyshånd.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2019

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
FraMalling skriver:

Hey, 

jeg er i dag 6+0 (IVF gravid) og har været til en tidlig scanning. Hun kunne MÅSKE se et hjerteblink, men målte fosteret markant mindre end forventet �� hun ville ikke sige, at alt var håbløst, men kunne heller ikke sige, at det så fint ud. Desuden sagde hun, at det ikke var ualmindeligt ved IVF, at fosteret vokser lidt langsommere. 

Har du set Sanne og Albert? Det skete for dem 

Desværre ikke med det gode udfald 

Men jeg håber for jer 

Anmeld Citér

11. juli 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
FraMalling skriver:

Hey, 

Jeg har ikke været i ivf behandling, men har også været ude for at fosteret blev målt for lille. Jeg blev scannet 6+4 hvor der endnu ikke var hjerteblink og baby blev målt til 5+5/5+6. Det er så en tendens der har holdt ved, for ved NF blev jeg sat 5 dage tilbage. - til trods for at jeg ved ret sikkert hvornår jeg er blevet gravid. Ved dog ikke om ægget bare har været langsom til at sætte sig fast?..
I hvert fald går det stadig fremragende. Jeg er 14+0 i dag, og har så sent som i dag set det lille pus (der dog ikke ville afsløre sit køn til kønsscanning) <3

Anmeld Citér

20. juli 2019

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
FraMalling skriver:

Hey, 

Håber det endte lykkeligt 

Anmeld Citér

20. juli 2019

Carina:-)

Ikke ivf - men jeg blev skannet i uge 7  Der var kun en klaring og hcg som blev taget flere gange steg slet ikke som det skulle. 

Skanningen  efter viste hjerteblink og et foster der blev sat  3uger tilbage.

Jeg protesterede for så ville jeg have testet positiv før jeg overhovedet var gravid- og svaret var at indimellem så går det befrugtede æg nærmest i dvale ( slow starter) og dermed sker det at man kan blive rykket flere dage og uger tilbage. 

Han er forresten snart 14 så jo det kan sagtens gå godt . 

Anmeld Citér

21. juli 2019

FraMalling

Update

Blev scannet igen en uge efter hvor der var tydeligt hjerteblink ❤️ Også her blev fosteret målt lidt mindre end forventet, men kun 2-3 dage.

Anmeld Citér

22. juli 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
MummiT skriver:

Jeg har ikke været i ivf behandling, men har også været ude for at fosteret blev målt for lille. Jeg blev scannet 6+4 hvor der endnu ikke var hjerteblink og baby blev målt til 5+5/5+6. Det er så en tendens der har holdt ved, for ved NF blev jeg sat 5 dage tilbage. - til trods for at jeg ved ret sikkert hvornår jeg er blevet gravid. Ved dog ikke om ægget bare har været langsom til at sætte sig fast?..
I hvert fald går det stadig fremragende. Jeg er 14+0 i dag, og har så sent som i dag set det lille pus (der dog ikke ville afsløre sit køn til kønsscanning) <3

Tillykke det er gået helt hen over mit hoved at du er blevet gravid

Anmeld Citér

22. juli 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
SDD skriver:

Tillykke det er gået helt hen over mit hoved at du er blevet gravid

Tak 

Jeg har heller ikke råbt op om det herinde, men altså det er jo ingen hemlighed

Vi skal have en lillesøster til januar 

Anmeld Citér

22. juli 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
MummiT skriver:

Tak 

Jeg har heller ikke råbt op om det herinde, men altså det er jo ingen hemlighed

Vi skal have en lillesøster til januar 

Kæmpe stort tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.