Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej ☺️
Jeg har en del euro til at ligge i skabet, som jeg egentlig gerne vil veksle til danske kroner. Men hvor gør jeg det henne (billigst)?
Vi har langt til vores egen bank.
Håber I kan hjælpe ☺️
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan jeg bare handle ind og så få evt byttepenge tilbage i danske kroner?
Anonym skriver: Kan jeg bare handle ind og så få evt byttepenge tilbage i danske kroner?
Er det sedler eller
Sedler kan du bruge i butikker men ikke mønter og banker veksler også kun sedler
Stinna Gundlund skriver: Er det sedler eller Sedler kan du bruge i butikker men ikke mønter og banker veksler også kun sedler
Ja, det er sedler ☺️
Har 200 euro i sedler som jeg gerne ville veksle.
Kan jeg gå i en hvilken som helst bank og veksle?
Anonym skriver: Ja, det er sedler ☺️ Har 200 euro i sedler som jeg gerne ville veksle. Kan jeg gå i en hvilken som helst bank og veksle?
Du kan handle for sedlerne i eksempelvis fakta, og få byttepengene i kr.
Det kan ikke betale sig at veksle dem, men heldigvis kan man bruge dem i mange butikker.
Brug pengene i butikker. Vi har betalt med euro i alt fra Lidl til Babysam
Anonym skriver: Hej ☺️ Jeg har en del euro til at ligge i skabet, som jeg egentlig gerne vil veksle til danske kroner. Men hvor gør jeg det henne (billigst)? Vi har langt til vores egen bank. Håber I kan hjælpe ☺️
Bare lige til orientering så er kursen oftere dårligere hvis man bruger pengene i butikker. Det gjorde vi hvert fald da jeg arbejdede på en tankstation for 8 år siden(det kan selvfølgelig have ændret sig). Desuden tog vi kun imod sedler.
Jeg har Nordfynsbank og der kan man bare indbetale dem i automaten i banken og de kommer ind på ens konto
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128