Min kærestes kusine havde inviteret til bachelor fest igår. (Med børn). Vi er kørt 2 timer for at deltage. Da vi kommer har hun lavet bordkort. Hun har valgt at placere mig og mine to børn (den ene er kun 6,5 måneder) i børne enden med en masse børn jeg ikke kender og mine to børn, som begge er vågne kl. 18 og skal spise. Min kæreste havde hun placeret i den anden ende (ikke ved et mandebord), men i mellem en masse af hendes veninder der allerede var fulde inden aftensmaden som han aldrig havde mødt før. Der skulle jeg så have siddet alene og givet mad til min datter på 6,5 måneder og min datter på 2 år og så selv have spist alene bagefter.
Normalt er vi gode til at hjælpe hinanden med børnene når vi er ude. Også før vi fik den yngste. Så kunne ikke undgå at blive lidt ked af, at jeg bare skulle sættes i den ene ende og ordne det hele med en masse børn omkring mig, mens han skulle sidde i “druk” enden. Heldigvis skiftede han selv plads, da han ikke synes det var fair jeg skulle sidde med det hele selv.
Hvordan ville i have placeret forældre til sådan en fest? Vi havde på forhånd sagt, at den ikke blev sen før vi tog hjem, da vi jo havde børn med. Følte mig ærligtalt ikke særlig velkommen. Der sad ikke et eneste voksen menneske jeg kunne snakke med. Kusinen virker ikke til at have noget imod mig (ikke noget jeg ved til så), så det ikke fordi jeg tænker det sådan, men synes bare det var lidt mærkeligt, at man forventer moren skal sidde med det hele og hendes fætter kunne drikke sig mega fuld de få timer han skulle være der. De er ikke vildt tætte, så det ikke fordi hun bare har ønsket sig hendes fætter skulle være skide fuld med hende på denne store dag. Hvordan ville i/du have følt hvis det havde været dig/jer? Har bare sådan en lidt øv følelse efter den fest igår :/
Anmeld
Citér