Dag 41, hvad foregår der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
9 svar
3 synes godt om
6. juli 2019

Anonym trådstarter

Jeg er på cyklus dag 41, og det hyler mig lidt ud af den, fordi vi vi ønsker ikke flere børn. Siden feb 2018 hvor jeg begyndte at bruge en app til at tracke min cyklus har den været på 31-32 fraset et par enkelte udfald, som var sådan her:

44 dage (men var en af de første menser efter fødsel)

38 dage

36 dage

38 dage

Men ellers har de alle været 31-32 dage. Har i prøvet noget lignende? Bliver lidt nervøs. Har taget to tests der indtil videre heldigvis begge har været negative.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2019

Loa

Øh hvorfor holder du så voldsomt øje hvis i ikke ønsker flere børn? Kan i ikke bruge beskyttelse?

Anmeld Citér

6. juli 2019

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Øh hvorfor holder du så voldsomt øje hvis i ikke ønsker flere børn? Kan i ikke bruge beskyttelse?

Holder voldsomt øje? Jeg tror da, at der er mange mennesker, der ikke vil have børn, der tracker deres mens. Jeg gør det for at holde øje med, at min cyklus er nogenlunde stabil og for at have en fornemmelse af, hvornår jeg ca kan forvente at få min menstruation. Jeg bruger clue appen. Jeg synes det er en god måde at holde øje på, at tingene er, som de skal være. Og anbefales i øvrigt også af lægen.

Jeg spurgte ikke om din mening om, at jeg tracker min mens og jo, vi bruger beskyttelse, men den sidste blev jeg gravid trods brug af kondom. 

Anmeld Citér

6. juli 2019

Happyme

Profilbillede for Happyme

Hvis du stresser kan det tricke din mens en del.. så hvis du har meget på arbejdet, på hjemmefronten eller andet kan det meget nemt påvirke din menstruation, lige sådan hvis man går og venter inderligt på den, så kan den trække sig (siger hende der har været i fertilitetsbehandling i 4 år) .. 

Anmeld Citér

6. juli 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

jeg oplevede det på trods af p-piller hvor mens jo skal komme sådan ret præcist når man holder pause.. den kom bare ikke... Og jeg panikkede totalt på trods af negative tests. Jeg er overbevist om, at min panik kun var med til at udskyde den endnu mere så prøv at slå koldt vand i blodet. Du har testet, og de er negative. Og din cyklus har før været på en del flere dage end de 31-32. Kroppen kan også spring en omgang over. Uanset, prøv at slappe af er mit bedste råd og ellers kan du jo få en blodprøve hos lægen for at være 100% sikker 

Anmeld Citér

6. juli 2019

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

jeg oplevede det på trods af p-piller hvor mens jo skal komme sådan ret præcist når man holder pause.. den kom bare ikke... Og jeg panikkede totalt på trods af negative tests. Jeg er overbevist om, at min panik kun var med til at udskyde den endnu mere så prøv at slå koldt vand i blodet. Du har testet, og de er negative. Og din cyklus har før været på en del flere dage end de 31-32. Kroppen kan også spring en omgang over. Uanset, prøv at slappe af er mit bedste råd og ellers kan du jo få en blodprøve hos lægen for at være 100% sikker 

Jeg prøver at slå koldt vand i blodet! Det er bare en helt uoverskuelig tanke hvis jeg var gravid, for vi vil virkelig ikke have flere, men abort er også mega skræmmende samt svært, når man har set, hvilke dejlige væsener det kan ende ud med. Jeg satser på den kommer, når det er mindst belejligt 

Anmeld Citér

6. juli 2019

Anonym trådstarter

Happyme skriver:

Hvis du stresser kan det tricke din mens en del.. så hvis du har meget på arbejdet, på hjemmefronten eller andet kan det meget nemt påvirke din menstruation, lige sådan hvis man går og venter inderligt på den, så kan den trække sig (siger hende der har været i fertilitetsbehandling i 4 år) .. 

Der sker ganske meget lige for tiden, og oven i det har jeg også været syg, så det kan da godt være det er derfor. Jeg prøver at tage en dyb indånding og håbe den kommer snart - tak for svaret! 

Anmeld Citér

6. juli 2019

Happyme

Profilbillede for Happyme
Anonym skriver:

Der sker ganske meget lige for tiden, og oven i det har jeg også været syg, så det kan da godt være det er derfor. Jeg prøver at tage en dyb indånding og håbe den kommer snart - tak for svaret! 

Så er jeg helt hundrede på at det er derfor  

Anmeld Citér

6. juli 2019

Loa

Anonym skriver:

Holder voldsomt øje? Jeg tror da, at der er mange mennesker, der ikke vil have børn, der tracker deres mens. Jeg gør det for at holde øje med, at min cyklus er nogenlunde stabil og for at have en fornemmelse af, hvornår jeg ca kan forvente at få min menstruation. Jeg bruger clue appen. Jeg synes det er en god måde at holde øje på, at tingene er, som de skal være. Og anbefales i øvrigt også af lægen.

Jeg spurgte ikke om din mening om, at jeg tracker min mens og jo, vi bruger beskyttelse, men den sidste blev jeg gravid trods brug af kondom. 

Haha måske det ikke er voldsomt. Jeg har bare aldrig nogensinde talt eller holdt øje med min mens andet end da jeg ønskede at blive gravid, så troede faktisk ikke man gjorde det medmindre man ønskede at blive gravid. Derfor jeg lige umiddelbart tænkte det var voldsomt. Men kan selvfølgelig godt forstå du holder øje/er påvirket hvis du virkelig ikke ønsker at være gravid. 

Anmeld Citér

8. juli 2019

Anonym trådstarter

Tak skæbne, min mens er kommet i dag på dag 43  åh hvor er jeg lettet, jeg magter fandme ikke flere børn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.