stille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. april 2008

Kristina V

her er stille var tøser..
Hva står jeres weekend på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2008

Line

Hejsa

Vi har haft en travl weekend, hvor vi har været i haven og nyde det gode vejr og ikke mindst få ordnet lidt derude.

Så har jeg bagt småkager sammen med min mor til vores bryllup, været ved fotograf og aftale det sidste på plads med ham. Fået bestilt brudebuket samt borddekorationer (staves??).
Haft min søster og hendes 2 børn til spisning lørdag aften til hjemmelavet burger og pommes:)

Så nu sidder jeg her på arb og trænger til weekend igen:))

Hvad har I andre lavet i weekenden og hvor er I egentlig henne alle sammen??

Line

Anmeld

14. april 2008

Louise83

Kristina V skriver:

her er stille var tøser..
Hva står jeres weekend på?

Hej smukke (H)

Pyh vi har haft tralvlt i weekenden! Haft håndværkere gående, haft gæster, været rundt og kigge efter havemøbler, været i tyskland og ordnet en masse herhjemme :)
Hvad med dig søde?

Kram

Anmeld

14. april 2008

Kristina V

Jamen Daniel har hjulpet min far sammen med min bror oppe på firmaet hele weekenden.. Så fredag var bror og svigerinden herude, der nørdede vi, og lavede burger.. Lørdag var jeg sammen med svigerinden og min mor, mens mændende knoklede.. Om aftenen passede drengende Line og vi kørte til tyskland:) Søndag ca det samme... Så vi har hygget mens de har knoklet..
Jo og så har vi boykottet mine svigerforældre.. Daniel er godt gal i skralden, og jeg har altid hadet dem.. SÅ ingen svigerforældre det næste lange stykke tid igen.. SKØNT!!!! Men deter sku synd for Daniel han har sådanne sære forældre..

Med på noget i løbet af ugen måske???

Anmeld

15. april 2008

Malene

Var ved lægen med Mads i fredags, da han havde feber og var sløv i det.
Men der var ikke noget at se el høre på ham.

Lørdag var vi i kolding og ordne nogen ting.
Senere var vi ved lægevagten med Emil da han ikke havde sovet ordentligt siden torsdag og havde feber og hoster og snotter.
Her var der heller ikke nogt at se el høre.

Søndag var vi en tur i vejle og købe lidt til haven.

Mandag var jeg ved lægen igen med Emil da han ikke havde fået det bedre og vi ikke får ordentlig søvn og han kaster på flere gange om dagen når han har fået mad.
Men endnu en gang var der intet at komme efter, men skal så give ham astma medicin til imorgen og er det ikke blevet bedre, skal han til lægen igen, så må vi se hvad de finder ud af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.