Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal til bryllup i august og er begyndt at kigge efter kjole..
er faldet for denne, men er den pæn nok? :) jeg tænker den til venstre
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MetteT skriver: Skal til bryllup i august og er begyndt at kigge efter kjole.. er faldet for denne, men er den pæn nok? :) jeg tænker den til venstre
Jeg syntes den er meget smuk
hvilken type bryllup? Der er for mig forskel på om det er havebryllup eller slotsbryllup ... Og hvad siger invitationen ift dresskode
Jeg synes, det er en hverdagskjole og ikke en festkjole, men det afhænger jo også lidt af, om det er en uformel fest.
Jeg er nok lidt modsat de to seneste svar jeg synes det afhænger rigtig meget af hvordan man er som person og hvordan man ellers klæder sig normalt jeg er fx overhovedet ikke en pyntepige der går meget i kjole - og slet ikke spraglede kjoler!
Så den kjole du viser ville absolut være perfekt og fin nok til bryllup for mig man skal også føle sig tilpas det er vigtigere end alt andet synes jeg.
Mor og meget mere skriver: Jeg synes, det er en hverdagskjole og ikke en festkjole, men det afhænger jo også lidt af, om det er en uformel fest.
En hverdagskjole? Shit så ville du synes, at min garderobe er dødens pølse ;D
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128