Graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2019

Misling

Jeg kan desværre ikke se noget �� men mon ikke det bare er for tidligt. Jeg krydser fingre for dig ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2019

Anonym trådstarter

Misse91 skriver:

Jeg kan desværre ikke se noget �� men mon ikke det bare er for tidligt. Jeg krydser fingre for dig ��

Tak men det også meget svært at fange det billedet men der er et svag 

Anmeld Citér

3. juli 2019

biniek

Jeg synes da de ser positive ud alle sammen 

Anmeld Citér

3. juli 2019

Anonym trådstarter

biniek skriver:

Jeg synes da de ser positive ud alle sammen 

Ja det synes jeg også . 

Fået Taget blodprøve i dag Ved jeg ikke om det er for tidligt fordi jeg er kun 3 + 4 uger så jeg ved ikke om det kommer til at se noget ved min blodprøve

Anmeld Citér

3. juli 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Blodprøve? Ej, du er jo ikke engang over tid endnu  

Vent 2-3 dage og tag en test igen, så er jeg sikker på du kan se en udvikling hvis der er en graviditet. Jeg kan ane en svag grå streg på dit første billede, men ingenting på de andre. Men jeg krydser fingre for dig  

Normaltvis opsøger man først læge når man når uge 8-9 stykker med mindre der er nogen specielle forhold, det ved jeg selvfølgelig ikke om der er  

Anmeld Citér

3. juli 2019

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Blodprøve? Ej, du er jo ikke engang over tid endnu  

Vent 2-3 dage og tag en test igen, så er jeg sikker på du kan se en udvikling hvis der er en graviditet. Jeg kan ane en svag grå streg på dit første billede, men ingenting på de andre. Men jeg krydser fingre for dig  

Normaltvis opsøger man først læge når man når uge 8-9 stykker med mindre der er nogen specielle forhold, det ved jeg selvfølgelig ikke om der er  

Ja men min læge sagde jeg skulle komme forbi og så tog jeg en Gravidstest og blodprøve 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.