Mavesmerter.. Hvad sker der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.167 visninger
9 svar
7 synes godt om
2. juli 2019

SofieL

Min søn på 8 uger har problemer med maven.

Han trækker venstre ben op under sig, presser helt vildt så han bliver mørkerød i ansigtet og til tider græder han vildt. Der kan gå tre dage mellem han har afføring, som i øvrigt er blevet Grøn igen. Han bliver både ammet og får flaske. Er der andre der har oplevet dette eller nogle der har gode råd? Min sundhedsplejerske sagde jeg skulle prøve lactulose, men syntes ikke det virker cykle med benene, massere mave og zoneterapi er prøvet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2019

serinasmor

SofieL skriver:

Min søn på 8 uger har problemer med maven.

Han trækker venstre ben op under sig, presser helt vildt så han bliver mørkerød i ansigtet og til tider græder han vildt. Der kan gå tre dage mellem han har afføring, som i øvrigt er blevet Grøn igen. Han bliver både ammet og får flaske. Er der andre der har oplevet dette eller nogle der har gode råd? Min sundhedsplejerske sagde jeg skulle prøve lactulose, men syntes ikke det virker cykle med benene, massere mave og zoneterapi er prøvet.

prøv denne 

https://www.youtube.com/watch?v=8diS9PIrkLY

Det har virket her hver ENESTE gang  

Anmeld Citér

2. juli 2019

Janet1989

Moviocol, trykpunkter, og så ellers cykle cykle cykle. Jeg fik afvide at grøn afføring kan være tegn på at det er “gammel” afføring som kommer ud, pga lidt forstoppethed 

Anmeld Citér

2. juli 2019

Abracadabra

Får han NOK laktulose? 

Anmeld Citér

2. juli 2019

SofieL

Abracadabra skriver:

Får han NOK laktulose? 

Jeg har lige øget mængden i dag, så jeg håber snart det virker

Anmeld Citér

2. juli 2019

Abracadabra

SofieL skriver:

Jeg har lige øget mængden i dag, så jeg håber snart det virker

Hvor meget får han?

Anmeld Citér

2. juli 2019

Miiille94

Jeg kan varmt anbefale dig at give ham lun fennikel te imod maven. (Evt med lidt sukker i) - Det hjalp hvergang mit barn havde ondt i maven som baby. Pukka sælger en fantastisk en, som hedder three fennikel the :-) 

Anmeld Citér

3. juli 2019

SofieL

Abracadabra skriver:

Hvor meget får han?

4 ml om dagen 

Anmeld Citér

3. juli 2019

SofieL

Miiille94 skriver:

Jeg kan varmt anbefale dig at give ham lun fennikel te imod maven. (Evt med lidt sukker i) - Det hjalp hvergang mit barn havde ondt i maven som baby. Pukka sælger en fantastisk en, som hedder three fennikel the :-) 

Det må jeg prøve

Anmeld Citér

3. juli 2019

Abracadabra

SofieL skriver:

4 ml om dagen 

Det er også en meget lille dosis, så det virker nok ikke... Jeg ville øge dosis. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.