At få "voksenaftener" igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår begyndte jeres børn at sove om aftenen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.573 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. juni 2019

Anonym trådstarter

Jeg savner sørme mine "fri-aftener", hvor jeg kunne se en lille serie og slappe lidt af, men jeg har fået en ny baby og han er vågen til mellem 22 og 23, som det er nu. Og han er da skøn og dejlig, men det var nu rart dengang man lige havde et par timer til sig selv, inden det var sengetid.

Vores første begyndte at sove omkring kl. 19-20 stykker, da han var ca. 4 måneder. (Og vågnede hver eneste time, indtil jeg gik i seng til ham godt nok...)

Hvornår begyndte I, at kunne putte jeres tidligt og få lidt fri-aften?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2019

Soonmom

Den ældste sov først 22-24, men der havde vi heller ikke fokus på struktur osv, så han var i hvert fald 3-5 måneder før han kom i seng 19-20 tiden

Nr 2 blev puttet sammen med den store på dengang 1 år kl 19, ret hurtigt (1-2 måneder), da vi priotererede at de skulle have samme rytme ret hurtigt for på den måde at have tid og overskud til dem

Anmeld Citér

29. juni 2019

Birthdaybaby

Da vores den lille var en måned, begyndte vi at putte ham samtidig med den store, omkring kl. 19. Den store begyndte vi først at putte på det tidspunkt da hun var omkring 4 mdr. 

Anmeld Citér

29. juni 2019

MEF

Vores pige har gået tidligt i seng, næsten siden hun blev født. Da hun var helt lille 2-6 måneder gik hun ofte i seng kl 17! Nu er hun 10 måneder og bliver puttet mellem 18-19... 

Det er skønt at have aftnerne til voksentid, men Tilgengæld er hun jo også tidlig oppe om morgenen.. sjældent senere end kl 6

Anmeld Citér

29. juni 2019

Anonym trådstarter

Ja, vores første insisterede jeg også på at putte tidligt - rigtig dumt set i bakspejlet, for jeg kunne bruge flere timer og han sov alligevel først kl. 22 eller senere.
Den nye baby putter jeg ikke før sent, for før det powernapper han desværre kun.
Alligevel er begge altid vågnet ved 6-tiden!

Anmeld Citér

1. juli 2019

A38

Omkring 5 mdrs alderen begyndte min datter ay droppe den 3. lur og i stedet “gå i seng” kl. 19. Det var vidunderligt at få voksen-aftenerne tilbage.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.