Vokse fra arp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. juni 2019

Anonym trådstarter

Min baby på 3 måneder er hårdt ramt af arp. Han har det ikke bare i hovedbunden, men hele vejen ned i panden og i øjnene. Jeg bruger meget tid på at fjerne og prøve at forebygge, men 2-3 dage efter at et område er blevet kæmmet, ak, så er det der igen.

Han har også børneeksem og som jeg har forstået, er børn med børneeksem ofte slemt ramt af arp.

Hvornår kan jeg mon forvente, at han vokser fra arpen?

(P.s. vi skal til læge i næste uge, men vil lige høre jeres erfaringer først)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2019

Soonmom

Min søn havde det meget som helt lille, samt børneeksem. 

Han har intet som nu 2 årige og tror ikke han har haft noget i i hvert fald 1 år (hverken eksem eller arp).

Min 3 årige havde også arp som lille ("normal mængde") og har ikke børneeksem og har stadig lille bitte smule i håret i ny og næ, men ikke noget der hverken genrere ham eller som man ser

Anmeld Citér

29. juni 2019

Christabelle

Min datter på 5 år og 7 mdr får det stadig 

Anmeld Citér

29. juni 2019

Anonym

Anonym skriver:

Min baby på 3 måneder er hårdt ramt af arp. Han har det ikke bare i hovedbunden, men hele vejen ned i panden og i øjnene. Jeg bruger meget tid på at fjerne og prøve at forebygge, men 2-3 dage efter at et område er blevet kæmmet, ak, så er det der igen.

Han har også børneeksem og som jeg har forstået, er børn med børneeksem ofte slemt ramt af arp.

Hvornår kan jeg mon forvente, at han vokser fra arpen?

(P.s. vi skal til læge i næste uge, men vil lige høre jeres erfaringer først)

Min søn har også slemt arp. Når det er værst taber han håret , da hovedbunden ikke kan ånde. Vi bruger speciel shampoo til det som tager det. Vi fik af vide af egen læge, at hvis det ikke kunne blive 'fjernet' med denne sæbekur skulle vi forvente han nok ville have det det meste af hans liv .

Han er knap 6 år nu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.