Camillos skriver:
Jeg har engang fået fjernet en gul med et kemostof der hed meterotraxat... Det var enten det eller en operation. For mig virkede det heldigvis men der skulle også gå 6 mdr før jeg måtte blive gravid igen og kemo kur er ikke det sundeste for kroppen men er glad for det var det de tog stilling til.
Jeg valgte samme løsning. Cellegift og ingen graviditet i 6 måneder.
De har faktisk sat det ned til 3 måneder nu, alt efter dosis. Det stod i hvertfald i nogle nye papirer jeg fandt.
Jeg kan kun anbefale at prøve.
Det var en sprøjte i ballen. Ligge 15 min også hjem. Havde en lille smule kvalme om aftnene.
Også blev jeg fulgt med blodprøver. De siger, at det er meget effektivt så længe HCG er under 1000.
Det er ikke det samme som medicinsk abort.
Jeg har prøvet alle 3 ting. Kirurgisk, medicinsk og cellegift.
Personligt synes jeg ikke den medicinske var noget. (Har fået den 3 gange). Men jeg havde også født før - også gør det eftersigende mindre ondt. Og jeg kunne være hjemme og gå rundt, spise min egen mad og gå i bad osv. Det tæller meget for mig!
Den kirugiske var fin også, og jeg var hurtig frisk. Den var bare meget slem for mig psykisk, da jeg følte mig meget syg, fordi jeg skylle indlægges osv. Og det skulle jeg ikke med de medicinske - og der kunne jeg være hjemme. Så var det mere skånsomt for mig. Jeg er nemlig “ligeglad” med blod og smerter... men hvis man har det omvendt, og er mest bange for smerter og blod - så tag den kirugiske. :-) det er hurtigt overstået og ret smertefrit.
Held og lykke med dit valg :-)
Anmeld
Citér