Søger studerende der har ansøgt om fødselsklip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.804 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. juni 2019

Bettinnie

Hej

Jeg søger 1 studerende der har ansøgt om fødselsklip til sin videregående uddannelse via minsu indenfor det sidste år, til en snak om ansøgningsproceduren.

Der er et gavekort til supergavekortet på 150 kr. som tak for deltagelse.

Jeg er ved at skrive en opgave på min diplomuddannelse om minSU systemet og fokuserer på ansøgningen om fødselsklip.

Hvis du kunne have den mindste lyst til at snakke og besvare nogle spørgsmål, så skriv endelig et svar hertil eller som privat besked.

Hvis du befinder dig i hovedstadsområdet kommer jeg gerne ud til dig og for resten af landet kan vi lave det som et telefoninterview.

mvh Bettinnie

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2019

Baby2-2019

Bettinnie skriver:

Hej

Jeg søger 1 studerende der har ansøgt om fødselsklip til sin videregående uddannelse via minsu indenfor det sidste år, til en snak om ansøgningsproceduren.

Der er et gavekort til supergavekortet på 150 kr. som tak for deltagelse.

Jeg er ved at skrive en opgave på min diplomuddannelse om minSU systemet og fokuserer på ansøgningen om fødselsklip.

Hvis du kunne have den mindste lyst til at snakke og besvare nogle spørgsmål, så skriv endelig et svar hertil eller som privat besked.

Hvis du befinder dig i hovedstadsområdet kommer jeg gerne ud til dig og for resten af landet kan vi lave det som et telefoninterview.

mvh Bettinnie

Jeg har lige søgt ��

Anmeld Citér

1. juli 2019

Bettinnie

Baby2-2019 skriver:

Jeg har lige søgt ��

Kunne du have lyst og tid til en snak?

Anmeld Citér

1. juli 2019

Baby2-2019

Bettinnie skriver:

Kunne du have lyst og tid til en snak?

Ja du kan ringe i morgen eftermiddag mellem kl 14-15 eller onsdag mellem kl. 9.00-14.00. Tlf 42721576 

Anmeld Citér

1. juli 2019

Bettinnie

Baby2-2019 skriver:

Ja du kan ringe i morgen eftermiddag mellem kl 14-15 eller onsdag mellem kl. 9.00-14.00. Tlf 42721576 

Har lige sendt dig en privat besked ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.