Kønsvorter og mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.275 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

Anonym trådstarter

Jeg vil høre om der er nogen der har haft kønsvorter, for jeg har netop været ved lægen og fået beskeden. Da jeg tidligere har været testet for kønssygdomme og altid været clean, ved jeg med 100% sikkerhed, det er min kæreste, jeg har det fra.

Han har imidlertid ingen synlige tegn på sygdommen i form af knopper eller vorter. Er dette almindeligt mon? Kan han godt blive testet selvom han ikke har nogen tydelige tegn?

Hilsen Ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

Jeg vil høre om der er nogen der har haft kønsvorter, for jeg har netop været ved lægen og fået beskeden. Da jeg tidligere har været testet for kønssygdomme og altid været clean, ved jeg med 100% sikkerhed, det er min kæreste, jeg har det fra.

Han har imidlertid ingen synlige tegn på sygdommen i form af knopper eller vorter. Er dette almindeligt mon? Kan han godt blive testet selvom han ikke har nogen tydelige tegn?

Hilsen Ano

Faktisk kan du have gået med sygdommen i mange år, mener jeg...før den bryder ud. Det er vidst lidt på samme måde som når du får herpes virus, den er i blodet altid og kan give udbryd pludseligt.

Jeg kender en der fik det under en graviditet og det gav så voldsomme udbrud at hun skulle i narkose og have dem skåret af i stor stil...de var alle steder forneden, både bagi og ja, hele tisseren.

Men jeg tror da sagtens han kan blive testet for det..

Knus Eva...

Anmeld

20. oktober 2009

Anonym trådstarter

Faktisk kan du have gået med sygdommen i mange år, mener jeg...før den bryder ud. Det er vidst lidt på samme måde som når du får herpes virus, den er i blodet altid og kan give udbryd pludseligt.

Jeg kender en der fik det under en graviditet og det gav så voldsomme udbrud at hun skulle i narkose og have dem skåret af i stor stil...de var alle steder forneden, både bagi og ja, hele tisseren.

Men jeg tror da sagtens han kan blive testet for det..

Knus Eva...

Ja, det sagde lægen godt nok også. Jeg er også gravid og fik at vide, de kunne vokse helt uhæmmet under graviditeten... Øv. Men jeg er blevet testet en gang om året for diverse kønssygdomme bare for en sikkerheds skyld og er aldrig blevet testet positiv for kønsvorter. Hvis jeg har haft sygdommen i kroppen i flere år uden udbrud, kan han vel heller ikke teste positiv? Eller?

Han skal til lægen i løbet af næste uge og testes, og han er noget nervøs.

Anmeld

20. oktober 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

Ja, det sagde lægen godt nok også. Jeg er også gravid og fik at vide, de kunne vokse helt uhæmmet under graviditeten... Øv. Men jeg er blevet testet en gang om året for diverse kønssygdomme bare for en sikkerheds skyld og har aldrig blevet testet positiv for kønsvorter. Hvis jeg har haft sygdommen i kroppen i flere år uden udbrud, kan han vel heller ikke teste positiv? Eller?

Han skal til lægen i løbet af næste uge og testes, og han er noget nervøs.

Åhh, det ved jeg faktisk ikke...kan du ikke prøve at google sygdommen.

Håber virkelig du slipper for de vilde udbrud...

Kram..

Anmeld

20. oktober 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Åhh, det ved jeg faktisk ikke...kan du ikke prøve at google sygdommen.

Håber virkelig du slipper for de vilde udbrud...

Kram..

Har googlet inden jeg lavede indlægget Blev ikke meget klogere. Vi må se hvad lægen siger. Manden må så bare finde sig i at bruge kondom ind til videre, da jeg ikke kan blive behandlet før efter graviditeten.

Anmeld

20. oktober 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

Har googlet inden jeg lavede indlægget Blev ikke meget klogere. Vi må se hvad lægen siger. Manden må så bare finde sig i at bruge kondom ind til videre, da jeg ikke kan blive behandlet før efter graviditeten.

Kan du ikke fået dem isnet eller noget?

Anmeld

20. oktober 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Kan du ikke fået dem isnet eller noget?

Han vil helst ikke gøre noget før efter fødslen... af hensyn til fosteret. Så det accepterer jeg, da jeg ikke vil risikere noget. Min veninde fik sine fjernet med laser, da de sad i hele kolonier. Hmm.

Mange tak for svar.

Anmeld

20. oktober 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

Han vil helst ikke gøre noget før efter fødslen... af hensyn til fosteret. Så det accepterer jeg, da jeg ikke vil risikere noget. Min veninde fik sine fjernet med laser, da de sad i hele kolonier. Hmm.

Mange tak for svar.

Det samme med hende jeg kender...men de fjernede dem imens hun var gravid faktisk..

Men held og lykke med det hele..

Knus..

Anmeld

20. oktober 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Det samme med hende jeg kender...men de fjernede dem imens hun var gravid faktisk..

Men held og lykke med det hele..

Knus..

Tak, tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.