Ferie og hygge ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juni 2019

Catrine88

Profilbillede for Catrine88

Hej 

jeg har en datter på 6 år. Og hun vil rigtig gerne ud og rejse. Men er der andre steder man kan tage hen som ikke har noget med udlandet at gøre. Jeg synes måske at når det kun er hende og jeg at det måske bliver lidt trist. Derudover ville jeg heller ikke være tryg ved at tage alene til udlandet med hende. 

Så meget gerne forslag???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2019

Venica

Profilbillede for Venica

Kunne du måske leje et sommerhus tæt på den tyske grænse? På den måde kan i tage nogen ture til Tyskland uden at i behøver at overnatte i udlandet! Men alligevel får i lidt udlandsvibes, det synes din datter sikkert er meget sjovt :-) 

så kan man jo tage en dag i Legoland, hansapark, Flensborg, Hamborg altså lidt af hvert :-) 

Anmeld Citér

26. juni 2019

drabo

Profilbillede for drabo

Måske for sent nu, men sommerhøjskoler for familier.

eller måske Bornholm, som også lugter lidt af udlandet. Eller en tur med Oslo båden eller smut til Malmø.

Anmeld Citér

26. juni 2019

Den er på vej

Hvad med de danske ferieparker eller campingpladser med mange børnefamilier? Det er ikke udlandet, men når der kun er et barn er det måske en sjov måde at få nye venner på? Og måske med pool og strand det lyder eksotisk i mine ører�� 

Anmeld Citér

26. juni 2019

Tjullehej

Profilbillede for Tjullehej

Hvad er utrygt ved at rejse. Det er da lige så besværligt at tage til Læsø som en flyver til et hotel på Kreta..?

Anmeld Citér

26. juni 2019

Tjullehej

Profilbillede for Tjullehej

Det er da også rart som barn at opleve andre sprog og kulturer..?

Anmeld Citér

26. juni 2019

321

Profilbillede for 321
Catrine88 skriver:

Hej 

jeg har en datter på 6 år. Og hun vil rigtig gerne ud og rejse. Men er der andre steder man kan tage hen som ikke har noget med udlandet at gøre. Jeg synes måske at når det kun er hende og jeg at det måske bliver lidt trist. Derudover ville jeg heller ikke være tryg ved at tage alene til udlandet med hende. 

Så meget gerne forslag???

Skal det være Jylland Eller Sjælland ?

hvad med Lalandia. 

Hvis du har bil så er det er altså nemt og sikkert at køre til Tyskland, f.eks. Weissenhauser strand i nord Tyskland. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.