Rokketænder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Mikkel har fået to rokketænder.. Det er sq vildt!

Kan ikke huske nogle af de to andre allerede havde rokketænder mens de gik i børnehave. 

Og lige om lidt starter de på frit og i skole.....

Hvor er de små pus dog blevet af???

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

lene

tillykke med rokketænderne  Mathias har ingen rokketænder endnu

Knus lene

Anmeld

20. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nøøøøj Mikkel er Heldig

Idun snakker bare næsten hverdag om rokketænder og hvornår hun mon får nogen

Men ak, der er ikke det mindste tegn på at noget rokker ... æv.

Tillykke med det!

En rokke rokke rokke rokke rokketand *fløjt fløjt*

Anmeld

21. oktober 2009

holbøll

Kristian mistede sin første tand i august da vi var i Astrid Lindgrens Verden og nr 2 i søndags da vi var i Legoland. Den første opdagede vi at rokkede om morgene og da vi skulle spise frokost rød den ud. Den anden har rokket i mange dage. Simon mener også han har rokketænder, men der går forhåbentligt nogle dage endnu

Men jeg tænker også tit på at lige om lidt skal de i skole. Kristian rykker faktisk i førskole gruppe 1. jan ned på skolen.

Anmeld

21. oktober 2009

Muslingen

Amalie har ingen rokketænder og får det heller ikke før hun er 7 hvis hun går i sin mors fodspor

Så hun må være tålmodig. Men det er altså sjovt alt det der sker det næste stykke tid.

Kh Fie

Anmeld

21. oktober 2009

Annette

Her er ingen rokketænder på vej..
Men de kommer jo nok på et tidspunkt :0))

Knus Annette uden rokketænder og Oliver har heller ingen ;0)

Anmeld

21. oktober 2009

Susan1978

Ea har allerede mistet 3..   de ligger fint i en lille æske..

jeg synes jeg kan huske at Freja var en af de første der fik rokketænder -  er det forkert husket Sofie?

Anmeld

21. oktober 2009

Tina2

Filuca har heller ingen selvom hun konstant mener hun har  Hun vil rigtig gerne ha, for der er mange i børnehaven der har..... Dog har hun efterhånden ret stort mellemrum mellem de nederste tænder fordi kæben er vokset en del. Men det er jo kun en fordel der ingen rokkere er kommet endnu, for så er der plads til dem, når der kommer nye.....

Håber de sætter sig ordentligt, for Thomas' sidder ret skævt nederst. Min lillebror måtte få hevet flere ud og ha bøjle på før de sad ordentligt. Så de må hellere end gerne vente med at rokke hvis det står til mig, for jo mere plads er der jo til dem:-)

Anmeld

21. oktober 2009

tumle81

Victoria har tabt 6 tænder, og har 2 der rokker

Hun har fået 4 nye, og en til der er på vej...

Den stakkels pige har ikke plads i sin lille mund til alle de store tænder, så frygter at hun får lige så skæve tænder som sin mor

Vi må bare vente og se...

Knus Kathrina 39+1

Anmeld

23. oktober 2009

Avi

Naja slog for 117 gang en af sin tænder og den blev løs, så synes hun at det var vidlt sjovt at have en rokketand, så det blev den første i rækken....den er nu faldet ud og der er en fin ny på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.