Svagt positiv eller negativ? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. juni 2019

Charlet

Hej med jer. 

Jeg tog min sidste mini-pille tirsdag den 28 maj. I slutningen af min tid på pille blødte jeg ret uregelmæssigt, jeg havde en almindelig mensstruation 13.-16. Maj og begyndte så igen at bløde meget lidt 26.-28.- maj (nok fordi jeg lige havde blødt, at der ikke kom ligeså meget som almindeligt) 

jeg har 8/9 dage haft flere forskellige “symptomer” som kvalme on/off, utilpashed, ekstremt sulten, murren/spænden i underlivet og lidt stikken i bysterne de sidste 2 dage... 

jeg er så meget i tvivl om det bare er på grund af pillestop og hvornår jeg burde bløde igen, eller om der rent faktisk er noget. 

Jeg testede i morges og synes at der indenfor tid var en meget meget svag streg (hvad ser i?)  men den forsvandt igen da der var gået 15 minutter ca. 

Tester igen om nogle dage, hvis det fortsætter �� 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2019

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
Charlet skriver:

Hej med jer. 

Jeg tog min sidste mini-pille tirsdag den 28 maj. I slutningen af min tid på pille blødte jeg ret uregelmæssigt, jeg havde en almindelig mensstruation 13.-16. Maj og begyndte så igen at bløde meget lidt 26.-28.- maj (nok fordi jeg lige havde blødt, at der ikke kom ligeså meget som almindeligt) 

jeg har 8/9 dage haft flere forskellige “symptomer” som kvalme on/off, utilpashed, ekstremt sulten, murren/spænden i underlivet og lidt stikken i bysterne de sidste 2 dage... 

jeg er så meget i tvivl om det bare er på grund af pillestop og hvornår jeg burde bløde igen, eller om der rent faktisk er noget. 

Jeg testede i morges og synes at der indenfor tid var en meget meget svag streg (hvad ser i?)  men den forsvandt igen da der var gået 15 minutter ca. 

Tester igen om nogle dage, hvis det fortsætter �� 

Jeg syntes også jeg kan ane en svag steg prøv at skil den ad så man bedre kan se 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.