Anonym skriver:
:/
Ah ja, jeg har været gift i 8 år, ( kendt hinanden i 2 år)
Jeg elsker ikke min svigerfamilie, men vi har et godt forhold, de kan lide at sætte labels på folk og det har altid irriteret mig, men sådan er det.
Vi fik vores nr 2 i januar og hun fik kolik
jeg var mildt sagt presset, samt var store Søster sindsyg jaloux og min mands arbejdsplads kørte ikke så godt
han var meget stress og havde korte lunte.
vi var til familie tam tam svigermors fødseladag da baby var 3 måneder det var en utrolig stresset formiddag om at komme afsted, og da vi så er der, sige min mand noget meget uhensmæssigt.
Jeg har aldrig gået så meget amok for og jwg gjorde det foran familie 

NOT COOL Da jeg selv simpelthen hader mennesker der tager deres shit ud af huset
nå men vi har set familie rigtigt meget for tiden, og nu skal de hele tiden kalde mig hidsig, og ja DU er ihvertfald hidsig og ja baby hyler meget ikke mærkeligt med sådan en mor
de bliver ved! Jeg ved jeg ikke skulle ha stået og råbte af min mand der men come On ingen af os havde sovet i 3 måneder, og vi havde så ondt ind i sjælden af vores datter fordi hun havde så ondt, at stå der ig kigge på ens barn der hyler af smerte ( lægen kunne ikke gøre noget, vi var til alt) og ikke kunne gøre noget æder ens sjæld op
Nu begynder jeg at være lidt frustreret af min svigerfamilie, fordi nej jeg er langt fra perfekte men synes ikke jeg er så hidsig som de gøre mig til, jeg tænker jeg aldrig slipper for det ord.
Vilde bare ønske de kunne se det i en sammenhæng det skete - Helle Joof siger også forældre med børn under 3 år er sinddsyg
Jeg kan sagtens forstå at det er irriterende at få at vide hele tiden. Du må fortælle, at det gør dig lidt ked af det når de siger sådan og at du ikke synes du er sådan normalt. Men udover det, så kan humoren omkring det, at de joker lidt med det. Være en måde de kaperer en lidt akavet/pinlig situation. Det er ret almindeligt jo