hvor langt er jeg henne vis jeg er gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
7 svar
1 synes godt om
24. juni 2019

Anonym trådstarter

jeg har haft en virkelig lang cyklus og blev inseminereret med første iui i tirsdags den 18/6

jeg havde sidste mens fra 22-29 maj

men pga manglene folikler som ikke gad vokse røg jeg sent på hormoner da vi ville have lavet naturlig cyklus

jeg skulle jeg først tage ovitrelle forrig 16/6 søndag og insemineres den 18.

jeg skal først teste den 5/7 og give klinikken svar men har så mange mærkelig symtomper i kroppen har kvalme vis jeg ikke spiser ofte eller drikker cola(havde droppet cola ) min bryster er blevet større og virkelig ømme jeg har virkelig mens smerter og har haft det siden jeg blev insiminereret så har troede det var mens på vej da jeg var på dag 28-29 da de lavet iui. hvordan kan jeg beregne mig frem til hvor langt jeg ville være henne for kender ikke min æggeløsning da jeg normalt ikke har æl selv.. kan det være mens der bare giver mig symtomper eller vil jeg måske være gravid og allerede kunne mærke det? troede bare ægget er lang tid om at sætte sig fast? jeg er helt ufattelig træt hele tiden det som om kroppen ikke tager imod søvnen tværtimod bliver jeg mere træt.. nogen kloge hoveder der kan sige mig hvad uge jeg er i også om jeg så ikke bliver gravid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2019

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Du er 2+0 den dag du bliver insemineret. 

Anmeld Citér

24. juni 2019

Anonym trådstarter

Mor_til_3_unger skriver:

Du er 2+0 den dag du bliver insemineret. 

også selv om det var på dag 28-29? det jo temmelig sent i cyklus normalt bliver man det jo dag 14-17 stykker 

Anmeld Citér

24. juni 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Du er altid 2+0 den dag du bliver insemineret 

Anmeld Citér

24. juni 2019

koeapabshicar

Du er 2+0 den dag du bliver insemineret :-) Også selvom det var sent på din cyklus. Noget medicin (ægmodende sprøjte osv) kan give graviditets symptomer. Det blev jeg i hvert fald overrasket over den første gang jeg blev insemineret. Men jeg krydser fingre for den er der 

Anmeld Citér

24. juni 2019

Anonym trådstarter

koeapabshicar skriver:

Du er 2+0 den dag du bliver insemineret :-) Også selvom det var sent på din cyklus. Noget medicin (ægmodende sprøjte osv) kan give graviditets symptomer. Det blev jeg i hvert fald overrasket over den første gang jeg blev insemineret. Men jeg krydser fingre for den er der 

så jeg vil være 2+6 idag? tak for svar ja det nok enten sprøjten eller mens der driller for vil da ikke kunne mærke noget endnu 

Anmeld Citér

24. juni 2019

koeapabshicar

Anonym skriver:

så jeg vil være 2+6 idag? tak for svar ja det nok enten sprøjten eller mens der driller for vil da ikke kunne mærke noget endnu 

Du er 2+6 idag ja

Anmeld Citér

24. juni 2019

Anonym trådstarter

koeapabshicar skriver:

Du er 2+6 idag ja

øv der lang tid til testdag men tror måske mens er på vej for har sygt mange mens smerter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.