Anonym skriver:
Nu ved jeg ikke hvad du mener, når du skriver du føler det falder af, men jeg har ofte følelsen af at min hofte låser, hvor jeg stort set altid har svært ved at rejse mig op fra f.eks. sofaen. Dette skyldes overbelastning og at jeg ligesom har en kant på knoglen som samlingen skal over for at kunne strække.
Jeg kan ikke rigtig støtte på mit ben for tiden. Jeg har haft ondt i lysken nogle uger. Men nu er jg begyndt at have ondt omkring hoften, og i ballen. Lægen sagde ifht lysken at det er fordi det hele er ved at give sig og gøre klar til fødsel, så knoglerne er blødere. jeg går ud fra at det er det der stadig er i gang. Men jeg skal være alene hjemme et par uger, og det er pinefuldt at rejse sig, så det er svært at købe ind og gøre rent, men det skal jo gøres alligevel. Jeg kæmper med at finde et punkt hvor hoften/benet kan låse sig fast, så jeg kan bevæge mig. Jeg har det modsatte problem at alting er for løst, så jeg kan ikke støtte på benet. Jeg tænkte om der er nogle øvelser jeg kan gøre
Anmeld
Citér