Barnedåb i Aalborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
11 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juni 2019

Mamalou

Profilbillede for Mamalou

Hejsa

Er der mon nogen der inden for de seneste år har holdt barnedåb i Aalborg? Jeg skal planlægge barnedåb for min yngste søn. Vi bliver omkring 50 og kan ikke være hjemme. Søger derfor inspiration fra folk der har holdt det i forsamlingshus eller på café/restaurant osv. Hvis det er holdt i forsamlingshus så vi jeg gerne høre hvorfra i bestilte mad

På forhånd tak 

Mamalou -   stolt mor til Villads 16.05.11

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2019

Sprit25

Profilbillede for Sprit25

Vi holdte det i et forsamlingshus. Maden kom fra papegøjehaven

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

22. juni 2019

CarinaSB

Profilbillede for CarinaSB
Lykkelig og glad
Mamalou skriver:

Hejsa

Er der mon nogen der inden for de seneste år har holdt barnedåb i Aalborg? Jeg skal planlægge barnedåb for min yngste søn. Vi bliver omkring 50 og kan ikke være hjemme. Søger derfor inspiration fra folk der har holdt det i forsamlingshus eller på café/restaurant osv. Hvis det er holdt i forsamlingshus så vi jeg gerne høre hvorfra i bestilte mad

På forhånd tak 

Min veninde holdte det på Ulla Therkelsen .. :) og hun var meget tilfreds .. :) og syntes at det var så mega hyggeligt :)

Anmeld Citér

22. juni 2019

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 1 og 9 år

Vi var i DGI Huset Nordkraft 

DGI Huset Nordkraft

Anmeld Citér

22. juni 2019

Mamalou

Sprit25 skriver:

Vi holdte det i et forsamlingshus. Maden kom fra papegøjehaven

Hvilket forsamlingshus holdte I det i? Den mulighed overvejer vi og det sted vi havde udset os er udlejet. 

Anmeld Citér

22. juni 2019

Mamalou

CarinaSB skriver:

Min veninde holdte det på Ulla Therkelsen .. :) og hun var meget tilfreds .. :) og syntes at det var så mega hyggeligt :)

Det er også en rigtig hyggelig café

Anmeld Citér

22. juni 2019

Mamalou

Septemberbarn2018 skriver:

Vi var i DGI Huset Nordkraft 

DGI Huset Nordkraft

Der holdte vi sidst, men siden er priserne steget, og vi synes det bliver for dyrt. For brunch og lokale i fem timer bliver det næsten 17.000 kr. Oveni kommer adgang til legeland plus ekstra drikkevarer. Det er ellers et super godt sted

Anmeld Citér

22. juni 2019

Sprit25

Profilbillede for Sprit25
Mamalou skriver:

Hvilket forsamlingshus holdte I det i? Den mulighed overvejer vi og det sted vi havde udset os er udlejet. 

Det var gennem Nørresundby boligselskab

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

23. juni 2019

Anonym

Ved ikke om det samme gælder for Aalborg, men i den by, hvor jeg bor, har nogle boligforeninger selskabslokaler, som man kan leje til fornuftige penge, selvom man ikke bor i selvsamme boligforening. Det var måske værd at undersøge? 

Anmeld Citér

23. juni 2019

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 1 og 9 år
Mamalou skriver:

Der holdte vi sidst, men siden er priserne steget, og vi synes det bliver for dyrt. For brunch og lokale i fem timer bliver det næsten 17.000 kr. Oveni kommer adgang til legeland plus ekstra drikkevarer. Det er ellers et super godt sted

Vi var så også kun 29, så det var lidt mere spiseligt  

Det er bestemt ikke den billigste løsning (og slet ikke når stort set hele selskabet beslutter at ville i legeland i stedet for kun børnene + et par forældre, som vi ellers havde kalkuleret med i budgettet ) - men det er dejlig nemt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.