Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg tog ovitrelle søndag aften. blev insiminereret i tirsdags
jeg har fået nogle lave dosis hormoner de sidste par uger 37,5 bemfola og 75 ei menopur. tog den sidste hormon sprøjte i lørdags og så ovitrelle søndag... men siden onsdag har jeg været så ufatteligt træt--- jeg er pt arbejdsløs men skal til samtale i næste uge i butik... men jeg er så træt lige nu jeg ikke kan hænge sammen så det bliver hårdt... igår stod jeg op 8,30 fik min morgenmad smed mig på sofaen faldt i søvn i 1½ time formået og holde mig vågen til efter jeg havde spist frokost faldt i søvn igen i 1 time og gik i seng kl 10 i aftes hvilket er virkelig tidligt normalt er den over 00 og er lige stået op her kl 8 og sidder og kæmper med tunge øjnlåg. var stoppet med cola men har virkelig måtte ty til en dåse for koffeinen. da jeg ikke drikker kaffe. det ser ud til at give lidt opkvikning men tør ikke drikke mere ind 1 dåse.... kan det være ovitrelle eller hormonerne efter så mange dage ? eller skal jeg forvente det er mens for har voldsom mange mens smerter føles som om det kommer hele tiden.murren trækkende smerte og gult tykt udflåd/sommetider hvidt
jeg blev insimineret på dag 28 da de ikke kunne få gang i mine folikler. min mens er ret uregelmæssig nogle gange 2 gange på 1 måned andre gange 36-41 dage imellem..
andre der har oplevet denne træthed så voldsom efter?
eller skal jeg regne med pga smerterne at de er mens. eller oplevet i også så kraftige bivirkninger efter hormoner og ovitrelle var taget ? det jo 5 dage siden jeg fik ovitrelle og 6 dage siden jeg fik den sidste menopur
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ingen der har prøvet dette
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128