Forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juni 2019

Anonym trådstarter

i dag, 16:16

Hej .

Jeg testede postiv i søndag d. 16 juni om eftermiddagen  og mandag d. 17 juni om morgen 

Var til scanning idag da jeg ikke ved hvor langt jeg er da jeg var på minipiller ... Hos gynækologen kunne han intet se blot min livmoderslimhinde var 8 mm .  Fik taget en blodprøve og der skal komme svar i morgen 

Hvilket virker underligt at han intet kunne se da jeg havde sidste mens d. 14 maj hvor jeg starter på mine minipiller. Og at mine test er så huslige som de er... for da jeg ventede med to andre børn testede jeg blot få dage efter den da jeg regnede med at få mens og der var testen streg meget svag. 

Nogen der har prøvet dette 

Har vedlagt et billed af testen fra i søndags og mandagens test var lige så tydelig... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2019

Anonym

Anonym skriver:

i dag, 16:16

Hej .

Jeg testede postiv i søndag d. 16 juni om eftermiddagen  og mandag d. 17 juni om morgen 

Var til scanning idag da jeg ikke ved hvor langt jeg er da jeg var på minipiller ... Hos gynækologen kunne han intet se blot min livmoderslimhinde var 8 mm .  Fik taget en blodprøve og der skal komme svar i morgen 

Hvilket virker underligt at han intet kunne se da jeg havde sidste mens d. 14 maj hvor jeg starter på mine minipiller. Og at mine test er så huslige som de er... for da jeg ventede med to andre børn testede jeg blot få dage efter den da jeg regnede med at få mens og der var testen streg meget svag. 

Nogen der har prøvet dette 

Har vedlagt et billed af testen fra i søndags og mandagens test var lige så tydelig... 

Log på din sundhedsjournal, der er svar på blodprøven.

Anmeld Citér

19. juni 2019

Anonym trådstarter

Allerede når den blev taget kl 13.30 idag

. ? 

Anmeld Citér

19. juni 2019

Anonym

Svar på blodprøven kan formentlig ses idag på sundhed. 

Med mindre du er 6 uger henne, kan man intet se. 

Anmeld Citér

19. juni 2019

Anonym trådstarter

Aner ikke hvor langt jeg er 

Da jeg har været på minipiller siden d. 14 maj hvor jeg startede på første mens dag og mine cyklusser svinger fra 22 dage til 35 inden jeg begyndte på minipiller ...

Anmeld Citér

19. juni 2019

SejtNavnHer

1: Ingen grund til at trække den; du kan næsten med garanti se dit hCG tal på sundhed.dk nu (også selvom prøven blev taget 13.30 i dag).

2: Hvis du havde mens 14/5 er du kun 5 uger henne, og der er derfor ingen garanti for, at graviditeten kan ses på en ultralydsscanning endnu. 

Prøv at slappe lidt af (jaja, I know, as if!) indtil du kan få noget reel vished. 

Anmeld Citér

19. juni 2019

Anonym trådstarter

Var inden og kigge ved en 18 tiden og der var der intet svar. Prøvet igen... Kan man os se dem der når det er hos en gynækolog den er taget ? ... 

Jeg prøver alt hvad jeg kan. Er blot noget forvirret over ingen ting på scanning men 2 meget positive test 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.