Jeg er sikker på din mand nok skal kunne klare at aflevere to børn, to forskellige steder. Nogle gange kan tankerne løbe af med os og vi får gjort nogle ting problematiske, som i virkeligheden slet ikke er så slemme som først antaget.
Jeg tror det ganske enkelt handler om at få skabt en god rutine i fællesskab og finder I ud af hen ad vejen, at opgaven er for stor for din mand, må i ændre på det.
At han selv har valgt to børn eller at det følger med når man har børn, synes jeg er lidt tarvelige udmeldinger. Jeg er med på at der følger en masse med, når man har børn og der også vil være ting der er mindre sjove. Men vi er alle forskellige og det er vigtigt at vi som familie kan hjælpe hinanden, der hvor der er nogle svage punkter.
Jeg er fx røv elendig til at natteroderi og dur virkelig ikke til det - og ja, jeg har valgt at få 3 børn, men min mand er god til det og har virkelig trådt til i nattetimerne, der er så nogle andre situationer, hvor jeg fungerer bedre end ham og sådan HJÆLPER vi hinanden.
Anmeld
Citér