Håber lige der er nogle til at hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. juni 2019

Anonym trådstarter

Jeg har fundet ud af jeg er gravid. Jeg har i flere uger været træt og ikke vist hvor min energi og glade jeg var henne. 

Det er ikke en ønsket graviditet!

Hvordan kommer det nu til at forgå? Kommer jeg til lægen imorgen og med det samme bliver jeg sat igang? hvor mange dage tager det hele? Skal jeg vær sygmeldt fra arbejde? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2019

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Anonym skriver:

Jeg har fundet ud af jeg er gravid. Jeg har i flere uger været træt og ikke vist hvor min energi og glade jeg var henne. 

Det er ikke en ønsket graviditet!

Hvordan kommer det nu til at forgå? Kommer jeg til lægen imorgen og med det samme bliver jeg sat igang? hvor mange dage tager det hele? Skal jeg vær sygmeldt fra arbejde? 

Nej du kommer ikke igang med det samme. Du kommer til lægen og får en henvisning til enten en gynækologisk klinik eller dit lokale sygehus. Her bliver du scannet for at fastsætte hvor langt du er henne. Er du under 9. Uge så får du en medicinsk abort. (Den kan jeg ikke fortælle om da jeg ikk har prøvet det men kun været vidne til den og det tog et par dage) hvis du er over 9. Uge er det en kirurgisk abort som du får en henvisning til. Her skal ti tage nogle piller dagen før som blødgøre livmoderen og så lægges du i narkose  og indgrebet er overstået på maks 20 minutter. Og så har du en normal menstruation der sagtens kan vare to ugers tid. 

Jeg var sygemeldt dagen efter min KA og på selve dagen selvfølgelig. 

Stil alle spørgsmål til lægen i morgen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.