Im Back. nu med iui opstart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. juni 2019

debbie19

Hey  

længe siden jeg sidst har været online efter en lang pause pga nedtur over ikke at blive gravide på naturligvis.

Min mand og jeg skal have vores første iui forsøg på tirsdag. 

Så vi er pænt spændte herhjemme lige nu.

min cyklus er Ekstremt uregelmæssig hvilket også har givet en ret lang cyklus. er på min cyklus 26 dag  har vildt murren i underlivet nu og ved ikke om det er pga menopur eller om mens er på vej. jeg blev scannet i fredags og der var æggeblæren 14 mm. de gav mig en tid til inseminering på tirsdag. skal tage ovitrelle i aften  kl 21 da jeg er sat til at skal ind kl 13.15 tirsdag.... 

ville i ringe til klinikken nu hvor jeg har sådan murren i underlivet? eller kan det være bivirkning af menopur... fik først 3 dags bemofola det hjalp ikke så har jeg fået 5 dags menopur hvilket har gjort nok til de vil se mig tirsdag jo. men er i tvivl om det normalt og have Mens smerter nu eller om jeg er så uheldig min mens kommer en af dagene ?? what to do 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2019

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
debbie19 skriver:

Hey  

længe siden jeg sidst har været online efter en lang pause pga nedtur over ikke at blive gravide på naturligvis.

Min mand og jeg skal have vores første iui forsøg på tirsdag. 

Så vi er pænt spændte herhjemme lige nu.

min cyklus er Ekstremt uregelmæssig hvilket også har givet en ret lang cyklus. er på min cyklus 26 dag  har vildt murren i underlivet nu og ved ikke om det er pga menopur eller om mens er på vej. jeg blev scannet i fredags og der var æggeblæren 14 mm. de gav mig en tid til inseminering på tirsdag. skal tage ovitrelle i aften  kl 21 da jeg er sat til at skal ind kl 13.15 tirsdag.... 

ville i ringe til klinikken nu hvor jeg har sådan murren i underlivet? eller kan det være bivirkning af menopur... fik først 3 dags bemofola det hjalp ikke så har jeg fået 5 dags menopur hvilket har gjort nok til de vil se mig tirsdag jo. men er i tvivl om det normalt og have Mens smerter nu eller om jeg er så uheldig min mens kommer en af dagene ?? what to do 

Jeg havde en del mens smerter fordi det hele arbejdede 

Anmeld Citér

16. juni 2019

debbie19

Stinna Gundlund skriver:

Jeg havde en del mens smerter fordi det hele arbejdede 

Jeg er ret spændt i underlivet så tror måske også det er fordi det arbejder godt siden du også oplevet det.

ellers er det mens der er på vej for.

Min lunte er lidt kort PT  og har taget næsten 2 kg op siden i onsdags. jeg er sulten konstant og træt.... tvivler på det kan være hormonerne men må jo  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.