Frustrationer, angst og nervøsitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. juni 2019

Anonym trådstarter

Kom med jeres positive historier

Jeg er i dag 11+2, igår aftes, var der blod på papiret da jeg havde været på toilettet, frisk blod (ingen klunmper eller noget)

ikke ret meget og det var den eneste gang der var noget, det har ikke fyldt mere end en 2 krone og jeg har ikke på noget tidspunkt haft smerter.

nu kører tankerne selvfølgelig i ring, er der liv når vi skal til scanning på torsdag? er det en abort der er på vej? osv osv.

Jeg får ikke sovet og har i dag sygemeldt mig fra arbejdet da jeg slet ikke kan finde ro.

andre der har oplevet noget lignende og er det endt godt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2019

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
Anonym skriver:

Kom med jeres positive historier

Jeg er i dag 11+2, igår aftes, var der blod på papiret da jeg havde været på toilettet, frisk blod (ingen klunmper eller noget)

ikke ret meget og det var den eneste gang der var noget, det har ikke fyldt mere end en 2 krone og jeg har ikke på noget tidspunkt haft smerter.

nu kører tankerne selvfølgelig i ring, er der liv når vi skal til scanning på torsdag? er det en abort der er på vej? osv osv.

Jeg får ikke sovet og har i dag sygemeldt mig fra arbejdet da jeg slet ikke kan finde ro.

andre der har oplevet noget lignende og er det endt godt?

Jeg oplevede præcis det samme og var 11+3 men vi kom til nf og der lå den fineste baby med hjerteblink, fik så fine tal så alt var i orden

Håber det samme for dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.