Pædagogisk assistent

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.129 visninger
7 svar
2 synes godt om
12. juni 2019

Kiran

Hejsa

Jeg ville høre om der er nogle med pædsgogisk assistent uddannelsen her, som kan fortælle mig noget om den uddannelse. Jeg tænker at starte på den. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2019

Soonmom

God uddannelse, men ikke til at få job bagefter, so dont do it  

Anmeld Citér

12. juni 2019

Fie85

Profilbillede for Fie85
Kiran skriver:

Hejsa

Jeg ville høre om der er nogle med pædsgogisk assistent uddannelsen her, som kan fortælle mig noget om den uddannelse. Jeg tænker at starte på den. 

Det er svært at få job bagefter. Der bliver ansat medhjælpere og ellers ansættes der pædagoger. Det er meget svært at få job som pædagogisk assistent, så jeg ville opfordre dig til at læse til pædagog istedet. 

Anmeld Citér

12. juni 2019

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Min husbond er uddannet pædagogisk assistent, tilbage i 2013. Han har haft arbejde siden han blev uddannet og har været glad for det, han arbejder med voksne mennesker. Det kan også være utrolig hårdt, da det er et menneske fag, men også utrolig givende. 

Anmeld Citér

12. juni 2019

Tobis

Profilbillede for Tobis

Jeg er ikke pædagogisk assistent, men jeg arbejder som jobkonsulent. Det er rigtigt svært at få job efter endt uddannelse. Jeg vil råde dig til at læse til pædagog istedet. 

Anmeld Citér

12. juni 2019

Missyou

Følger lige med. Tænker selv at søge ind til næste optag.

Anmeld Citér

13. juni 2019

Malene76

Der er ikke mange steder de vil ansætte en pædagogisk assistent ned mindre det er en mand. En medhjælper er billigere  og en pædagog er bedre uddannet. Så jeg ville klart vælge pædagoguddannelsen. De steder jeg har været ansat, har der ingen PA’er været ansat og de blev sorteret fra med det samme ved nyansættelser  

Mvh. pædagogen. 

Anmeld Citér

13. juni 2019

biniek

Hej

Jeg er selv pædagogstuderende og i min årgang af 29 mennesker var 9 pædagogiske assistenter som ikke kunne få arbejde.

Men assistenten kræver ikke lige meget bogligt som pædagogen gør. Men som de fleste siger det er næsten umuligt at få et arbejde.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.