Det der redebyggergen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

LineD

- Hvor mange af jer tøser/mænd er ramt af det?

Jeg er ved at få FNIDDER, jeg VED jeg skal slappe af og finde ro, men hver gang jeg lige ligger mig på sofaen eller sidder lidt i lænestolen, FLYVER jeg op, for der er jo lige, det og det og det der skal ordnes inden bettemanden kommer DYBT suk altså

Lige i disse minutter er jeg igang med at endevende køkkenet, alle skabe, skuffer, you name it... og avs altså hvor gør det ondt i bækkenet, men man kan jo ikke lade være, JEG kan i hvert fald stort set ikke, og jeg kan blive helt træls til mode over det

- Så ud af skabet med jer, hvor mange herinde er ramt af redebyggergenet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Saaby

LineD skriver:

Jeg er ved at få FNIDDER, jeg VED jeg skal slappe af og finde ro, men hver gang jeg lige ligger mig på sofaen eller sidder lidt i lænestolen, FLYVER jeg op, for der er jo lige, det og det og det der skal ordnes inden bettemanden kommer DYBT suk altså

Lige i disse minutter er jeg igang med at endevende køkkenet, alle skabe, skuffer, you name it... og avs altså hvor gør det ondt i bækkenet, men man kan jo ikke lade være, JEG kan i hvert fald stort set ikke, og jeg kan blive helt træls til mode over det

Hejsa.. Jeg husker hvordan jeg selv var, da jeg ventede mit første barn. Ca. en måned før hun skulle komme, fik hele huset en kæmpe tur.

Man synes jo lige, at der skal være helt klar til den lille kommer. Tror det er meget naturligt, men bare slet ikke smart når man har ondt som du har.

Så tag lidt af gangen...

Anmeld

20. oktober 2009

LineD

mariannesaaby skriver:

Hejsa.. Jeg husker hvordan jeg selv var, da jeg ventede mit første barn. Ca. en måned før hun skulle komme, fik hele huset en kæmpe tur.

Man synes jo lige, at der skal være helt klar til den lille kommer. Tror det er meget naturligt, men bare slet ikke smart når man har ondt som du har.

Så tag lidt af gangen...

Ja det er som en kontakt der lige bliver tændt, har små 5 uger igen og det er først nu her det virkelig brænder i fingrene

Men du har ret, det er nok bedst at tage lidt af gangen... på den anden side ved jeg snart ikke hvilket rum jeg nu skal kaste min "kærlighed" over... har været dem alle igennem 2 gange nu

Anmeld

20. oktober 2009

Maise

LineD skriver:

Jeg er dybt ramt af det.alt fra at nå at få pudset vinduer til shopping til lillepigen ryddet op og sorteret. Det er til at blive sindsyg af at man næsten ikke kan tænke på andet. ved at det er meget normalt, men har gået hjemme siden uge 20 og har stadig 11 uger igen før fødsel, så synes bare det er så lang tid at man bruger sin hjerne på det samme. Godt der er andre derude det er lige så tosset som en selv

Anmeld

20. oktober 2009

4kløver

Her der det manden der har det  han hoppe rundt hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.